Icerige atla
Extraloob

New Server Hera to be Opened

· 50 Yanıt · 4.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
J
jacksparow ⭐ 19y
#21
Ohhh be sonunda extraokk
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#22
sabah 10da açılır detective
T
#23
26 subat salı sanırım yani updateden sonra update artık erken saatlerde olmaya başladı
update yapmadan once saat kaç ile kaç arası yapacaklarını yazıyolar o saatlere gore Tr saatini hesapla update bitince hmn gir
O
ooo54ooo ⭐ 19y
#24
calismaya T-bot kitse ben oynardim sabah 10 da !! Very Happy Very Happy
J
Jigsaw ⭐ 19y
#25
30. Serveeer yuvarlak sayı oleeey! Mr. Green
T
#26

30. Serveeer yuvarlak sayı oleeey! Mr. Green

Asıl şamata bir sonraki Mr. Green Mr. Green Mr. Green
B
BøBa ⭐ 19y
#27
iiide kardeşm 26 snda açilcak dior sen opened Yazmişsn XD Mr. Green Mr. Green
T
#28

iiide kardeşm 26 snda açilcak dior sen opened Yazmişsn XD Mr. Green Mr. Green

detaylara takılmaylım ark ing. biraz zayıf herlade
J
Jigsaw ⭐ 19y
#29
To be opened yazmış. Açılmış olacak gibi yani. Açılmış diyince bu cümlede açıldı mı demek?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#30
en sevdiğim rakamlar.

13 - 31 - 69 bunlar uğurlu sayılarımdır kahvekeyfi

69a bir örnek vereyim hemen Cool

- Resim Silinmiş.
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#31
Mr. Green Mr. Green
F
fbli69 OP ⭐ 19y
#32
jigsaw ın söylediği gibi o açılıcak manası geliyor Wink
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#33
bende hera ya geçicem Very Happy
B
#34
Beyler Herada 8 arkadas birden oynamaya basliyacagiz, 500 k cikarttigimiz gibi Guildimiz kurulacak, guilde girmek isteyenler bana öm atisin,.. hep birlikte kasiliriz basda!
L
Lord_Rings ⭐ 19y
#35
heraya gecıcegım
K
KozmonoT ⭐ 19y
#36
Bnedemi açsam ya. Hala 3x lerdeyik Birde burda açsak nolurki Neutral
D
dongel007 ⭐ 19y
#37

herkese basarılar
bizde grup olarak gececegiz. herkesi bekleriz oTToMaN_TuRK Wink extraokk

donjuan naber lennn ben cem alexander den pirireis dayınız...bizde ekip olarak geçiyoruzz alexdeki arkadaşlarla Guild İmperial nickim oOPiRiReiSOo efsane geri döndü görüşelim canım kib msan ekle heraya geçenlerde ekleyebilirler sonsuz_ozgurluk83@hot....
M
mirachetz ⭐ 19y
#38
Beyler ben daha neptunden hera ya geçicem gizli soruyu bulamadım cahr ın bıraktım bende kısmetse hera da iddalı kasmayı düşünüyorum ins güzel ortam olur türklere başarılar.
Nick im Absinth
olacak...
T
turkey ⭐ 19y
#39
bende hera da olacagım nick 7evil-NOF3AR-ya da KaNuNi bu nickleri tanıyanlar belli hedef 28. gün akşam lvl 73 olmak bakalım oynuyalım ve görelm ....herkese bol şanslar iioyunlar
S
Stephanos ⭐ 19y
#40

bende hera da olacagım nick 7evil-NOF3AR-ya da KaNuNi bu nickleri tanıyanlar belli hedef 28. gün akşam lvl 73 olmak bakalım oynuyalım ve görelm ....herkese bol şanslar iioyunlar

Owww Naber ya ben _Darkness_ Cool Bende Satıp bırakmıştım Saturn.. Hera da Yine birlikte oluruz Twisted Evil

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: