Bende şuan indirdim Şifre alıp geliyorum Batu biraz oyunu Öğretsene . Razz Twisted Evil
Nerede Flyff Meraklıları?
· 58 Replies · 17K views 0 reading · Page 3 / 3
Replies
Bende şuan indirdim Şifre alıp geliyorum Batu biraz oyunu Öğretsene . Razz Twisted Evil
kardeş lawolf a gel beraber kasalım!
qrafy_turq
⭐ 19y
indiriyOrum.. bakaLım nasıLmıs_? :):)
şirin bi oyuna benziyor deniycem perde extraokk
2 günlük bi patch den sonra oyundan soğursanız hiç şaşmayın Very Happy güzel oyun aslında...
M
Mephistopheles
⭐ 19y
oyun güzelde tek kasması sıkıcı teksahne seni bekliorum ama 😊
ben de indirdim ..
Patch çekiyo şu an... detective
Patch çekiyo şu an... detective
oyun güzelde tek kasması sıkıcı teksahne seni bekliorum ama 😊
bi dahaki hafta sonuna kadar yokum arada girersem belki girerim sen en iisi dampyre ile kas bana yardımcı olursunuz eziq itemler çıkarsa saklayın Twisted Evil
Eğer oyuna para verip birşeyler almak isterseniz tek tavsiyem 2800gpotato olan bir paket, 35spros ve bir hediye pakedi veriyor. Sanslıysanız hediye pakedinden çıkan item ile zengin olabilirsiniz Wink
Eğer oyuna para verip birşeyler almak isterseniz tek tavsiyem 2800gpotato olan bir paket, 35spros ve bir hediye pakedi veriyor. Sanslıysanız hediye pakedinden çıkan item ile zengin olabilirsiniz Wink
ben online olarak bi tek srobot a para verdim Very Happy diğer türlüsü mantıksız gelio Very Happy
bide ticket a vermeyi düşünüom Very Happy Twisted Evil
M
Mephistopheles
⭐ 19y
dampyre oyundamısın oyundaysan nickin ney gel birlikte kasalım Very Happy
dampyre oyundamısın oyundaysan nickin ney gel birlikte kasalım Very Happy
yok daha patchi yarılamadık Very Happy
ben üyelik alamıyorum ya :S
nickname e yazıyorum kullanılabilir diyor..
ama Submit diyince de..
Zaten alındı diyor ya Confused
M
Mephistopheles
⭐ 19y
o patchler tam omur torpusu 1 gun aldı yuklemesi benim Very Happy
Lawolf 2 deyim ismim DampyrE Wink
silkroad derim başkada bir şey demem Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Anlatılmaz yaşanır diyorum başkabirşey demiyorum Cool Mr. Green
Ya beni de kasın 😄 Patch leri yüklüyo ama bi el atın sizin server a gelmeyi planlıyorum 😄
Neyciye ihtiyacınınz var onu olayım guild e gireyim:D
Ne güzel guild deki yerimi de garanti edeyim :D
Neyciye ihtiyacınınz var onu olayım guild e gireyim:D
Ne güzel guild deki yerimi de garanti edeyim :D
[F New]Solo Gitarist
2008den beri msj yok nereye kayboldu herkez. Tanukide takılıyorum lllRomeoXlll, ScarlettRM, OburiX
Log in to write a reply.
Log In