Icerige atla
Extraloob

Nerede Flyff Meraklıları?

· 58 Replies · 17K views · Page 3 / 3
Replies
M
Morwena ⭐ 19y
#41
Bende şuan indirdim Şifre alıp geliyorum Batu biraz oyunu Öğretsene . Razz Twisted Evil
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#42

Bende şuan indirdim Şifre alıp geliyorum Batu biraz oyunu Öğretsene . Razz Twisted Evil


kardeş lawolf a gel beraber kasalım!
qrafy_turq
qrafy_turq ⭐ 19y
#43
indiriyOrum.. bakaLım nasıLmıs_? :):)
TheMyth_
TheMyth_ ⭐ 19y
#44
şirin bi oyuna benziyor deniycem perde extraokk
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#45
2 günlük bi patch den sonra oyundan soğursanız hiç şaşmayın Very Happy güzel oyun aslında...
M
#46
oyun güzelde tek kasması sıkıcı teksahne seni bekliorum ama 😊
D
Dampyre ⭐ 19y
#47
ben de indirdim ..
Patch çekiyo şu an... detective
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#48

oyun güzelde tek kasması sıkıcı teksahne seni bekliorum ama 😊


bi dahaki hafta sonuna kadar yokum arada girersem belki girerim sen en iisi dampyre ile kas bana yardımcı olursunuz eziq itemler çıkarsa saklayın Twisted Evil
S
screamadle OP ⭐ 19y
#49
Eğer oyuna para verip birşeyler almak isterseniz tek tavsiyem 2800gpotato olan bir paket, 35spros ve bir hediye pakedi veriyor. Sanslıysanız hediye pakedinden çıkan item ile zengin olabilirsiniz Wink
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#50

Eğer oyuna para verip birşeyler almak isterseniz tek tavsiyem 2800gpotato olan bir paket, 35spros ve bir hediye pakedi veriyor. Sanslıysanız hediye pakedinden çıkan item ile zengin olabilirsiniz Wink


ben online olarak bi tek srobot a para verdim Very Happy diğer türlüsü mantıksız gelio Very Happy

bide ticket a vermeyi düşünüom Very Happy Twisted Evil
M
#51
dampyre oyundamısın oyundaysan nickin ney gel birlikte kasalım Very Happy
D
Dampyre ⭐ 19y
#52

dampyre oyundamısın oyundaysan nickin ney gel birlikte kasalım Very Happy

yok daha patchi yarılamadık Very Happy

ben üyelik alamıyorum ya :S
nickname e yazıyorum kullanılabilir diyor..
ama Submit diyince de..
Zaten alındı diyor ya Confused
M
#53
o patchler tam omur torpusu 1 gun aldı yuklemesi benim Very Happy
D
Dampyre ⭐ 19y
#54
Lawolf 2 deyim ismim DampyrE Wink
BOSPHORUS
BOSPHORUS ⭐ 19y
#55
silkroad derim başkada bir şey demem Mr. Green Mr. Green Mr. Green
F
Fallasta ⭐ 19y
#56
Anlatılmaz yaşanır diyorum başkabirşey demiyorum Cool Mr. Green
.NET
.NET ⭐ 19y
#57
Ya beni de kasın 😄 Patch leri yüklüyo ama bi el atın sizin server a gelmeyi planlıyorum 😄
Neyciye ihtiyacınınz var onu olayım guild e gireyim:D

Ne güzel guild deki yerimi de garanti edeyim :D
[F New]Solo Gitarist
B
basri1234 ⭐ 15y
#58
2008den beri msj yok nereye kayboldu herkez. Tanukide takılıyorum lllRomeoXlll, ScarlettRM, OburiX

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: