Icerige atla
Extraloob

Nerede Flyff Meraklıları?

· 58 Replies · 17K views · Page 2 / 3
Replies
S
screamadle OP ⭐ 19y
#21
Lawolf server, lawolf kendi içerisinde 4 e ayrılıyor, 1 pazar alanı, 4 pvp alanı, 2 ve 3 ü kullanın kasmak için Wink
T
TanerUNER ⭐ 19y
#22

Lawolf server, lawolf kendi içerisinde 4 e ayrılıyor, 1 pazar alanı, 4 pvp alanı, 2 ve 3 ü kullanın kasmak için Wink

Buff cu bey oyundaysa gelem Very Happy Cok pis seri kesiliyo
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#23
ben archer istiyorum ama şu ana kadar oynadığım hiçbi oyunda archer lar iddialı değildi. sence archer açmak mantıklı mı?
S
screamadle OP ⭐ 19y
#24
Archer gayet güzel, hele birde itemleri iyiyse öttürüyor magenin verdiği hasar herzamanki gibi aşırı derecede yüksek knight/blade yüksek can ve iyi vuruş. Ama ileride bladeler harika oluyor dediğim gibi tek sıkıntı para hem itemleri diğerlerine göre daha pahalı hem herkes tek silah kullanırken senin 2 silah alman gerekiyor, mesela +7 lvl 60 knuckle 50 milyon, +7lvl 60 sword/axe 80 milyon ve sana iki tane gerekli
T
TanerUNER ⭐ 19y
#25
Onu bırak scre.. Very Happy online mısınız online iseniz gelip kasam bosuna kasmayım burda!:.. Question
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#26
ei bn archer oluom o zaman 😊

bn giremiom sen girdin mi Very Happy
T
Tengrİ ⭐ 19y
#27

Onu bırak scre.. Very Happy online mısınız online iseniz gelip kasam bosuna kasmayım burda!:.. Question

buffer benim gelsemde sana buff muff yok olum:D:DD: Mr. Green Mr. Green
oyunda deiliz yaw çıktık gece 10 larda girecez.
S
screamadle OP ⭐ 19y
#28
Az önce gianta yatınca daralıp çıktık, sagopada off bende. Birazdan dışarı çıkarım akşam oyundayım tekrardan Wink
T
TanerUNER ⭐ 19y
#29


Onu bırak scre.. Very Happy online mısınız online iseniz gelip kasam bosuna kasmayım burda!:.. Question

buffer benim gelsemde sana buff muff yok olum:D:DD: Mr. Green Mr. Green
oyunda deiliz yaw çıktık gece 10 larda girecez.

ahahahah Mr. Green Mr. Green sen misin xD oyunun en ii buff ını versen de almam Laughing LOL
M
#30
benim peçler aksama anca bitecek gibi.
T
Tengrİ ⭐ 19y
#31



Onu bırak scre.. Very Happy online mısınız online iseniz gelip kasam bosuna kasmayım burda!:.. Question

buffer benim gelsemde sana buff muff yok olum:D:DD: Mr. Green Mr. Green
oyunda deiliz yaw çıktık gece 10 larda girecez.

ahahahah Mr. Green Mr. Green sen misin xD oyunun en ii buff ını versen de almam Laughing LOL

paşa gönlün bilir:D Laughing Mr. Green Mr. Green
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#32

benim peçler aksama anca bitecek gibi.


çok uzun sürüo
M
#33
guild varmı bu oyundada varsa NWO kurulucakmı?
S
screamadle OP ⭐ 19y
#34
Gelecek ve ciddi şekilde oynayacakların sayısına göre açıcam NWO'u.
F
Fallasta ⭐ 19y
#35
Yaz en bşa hacım beni Rm lerim senin olsun Twisted Evil mucX
S
screamadle OP ⭐ 19y
#36
Tamamdır hacım sen ben sagopa zati sürekli oynayacaz, diğer gelecek elemanlara göre NWO kuracam Wink
F
Fallasta ⭐ 19y
#37
10 tane char birikti dün sildim hepsini tüm accountlarda 1 tane var artık 5 charım kaldı. lol Mr. Green Rolling Eyes Very Happy
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#38
ohannes topic kopmuş bir soru cevap topici açayım ben size hmm
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#39
Bende oynacam ama soğuyom yavaş yavaş hala giremiom oyuna...
_
_AvRiL_ ⭐ 19y
#40
muahahah lag yok oyunda be yaw:D

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: