peder giresun'da doğmuş 3 yaşında İstanbul'a gelmiş ^^
Nerede Dogdun Nerede Yaşıyorsun ?
· 79 Yanıt · 21K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
J
Journalist
⭐ 19y
Babam Manisa'da askerlik yapmıştı askerlik anılarını anlatıyordu bir daglar var dedi adını unuttum Sphill daglarımıydı neydi ^^
Oralar soguk olurmuş askeriye de oradaymış.
Bir kere gittim Manisa'ya cok guzel mekan 😘
Sipil dağı,Tarzanı,Kibele Anıtı,Antik kenti,Mesir macunu,Manisa Kebabı,Üzümü,Tarihi açık hava müzesi... herşeyiyle meşhurdur Manisam ama kocamanlar tanıtmayı bilmeyince böyle tanınmayan bir şehir oluvermiş işte geçmişi insanlık tarihi kadar olan bir kent 🙄
ps: Soğuktur ama kar yağmıyor 😄
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Babam Manisa'da askerlik yapmıştı askerlik anılarını anlatıyordu bir daglar var dedi adını unuttum Sphill daglarımıydı neydi ^^
Oralar soguk olurmuş askeriye de oradaymış.
Bir kere gittim Manisa'ya cok guzel mekan 😘
Sipil dağı,Tarzanı,Kibele Anıtı,Antik kenti,Mesir macunu,Manisa Kebabı,Üzümü,Tarihi açık hava müzesi... herşeyiyle meşhurdur Manisam ama kocamanlar tanıtmayı bilmeyince böyle tanınmayan bir şehir oluvermiş işte geçmişi insanlık tarihi kadar olan bir kent 🙄
ps: Soğuktur ama kar yağmıyor 😄
🍺
peder giresun'da doğmuş 3 yaşında İstanbul'a gelmiş ^^
😄
Babam Manisa'da askerlik yapmıştı askerlik anılarını anlatıyordu bir daglar var dedi adını unuttum Sphill daglarımıydı neydi ^^
Oralar soguk olurmuş askeriye de oradaymış.
Bir kere gittim Manisa'ya cok guzel mekan 😘
Sipil dağı,Tarzanı,Kibele Anıtı,Antik kenti,Mesir macunu,Manisa Kebabı,Üzümü,Tarihi açık hava müzesi... herşeyiyle meşhurdur Manisam ama kocamanlar tanıtmayı bilmeyince böyle tanınmayan bir şehir oluvermiş işte geçmişi insanlık tarihi kadar olan bir kent 🙄
ps: Soğuktur ama kar yağmıyor 😄
Kar yagmaması iyi ama kuru soguk kotu hele askerlik zamanında ^^
T
TitusPullo
⭐ 19y
Dogum Yeri : Balıkesir
Denizimiz
- Resim Silinmiş.
İda Dağımız
- Resim Silinmiş.
Yaşadıgım yer: Ankara

Denizimiz
- Resim Silinmiş.
İda Dağımız
- Resim Silinmiş.
Yaşadıgım yer: Ankara

Babam Manisa'da askerlik yapmıştı askerlik anılarını anlatıyordu bir daglar var dedi adını unuttum Sphill daglarımıydı neydi ^^
Oralar soguk olurmuş askeriye de oradaymış.
Bir kere gittim Manisa'ya cok guzel mekan 😘
Sipil dağı,Tarzanı,Kibele Anıtı,Antik kenti,Mesir macunu,Manisa Kebabı,Üzümü,Tarihi açık hava müzesi... herşeyiyle meşhurdur Manisam ama kocamanlar tanıtmayı bilmeyince böyle tanınmayan bir şehir oluvermiş işte geçmişi insanlık tarihi kadar olan bir kent 🙄
ps: Soğuktur ama kar yağmıyor 😄
🍺
delisini unutmuşsun hacım 😄
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Bu Topic Sayesinde Her Şehirin Güzel Mekanlarının SS'ini Elimizde Bulunduruyoruz..
S
SaIideJaraRufu
⭐ 19y
Doğum Yeri:Konya
Yaşadığı Yer:Meram/Konya
Yaşadığı Yer:Meram/Konya
I
iwontcry4u
⭐ 19y
Doğum yeri:Balıkesir/Sındırgı
Yaşadığı yer:İzmir
2 ay sonra gideceği yer : Eskişehir xD
Yaşadığı yer:İzmir
2 ay sonra gideceği yer : Eskişehir xD
I
iwontcry4u
⭐ 19y
Babam Manisa'da askerlik yapmıştı askerlik anılarını anlatıyordu bir daglar var dedi adını unuttum Sphill daglarımıydı neydi ^^
Oralar soguk olurmuş askeriye de oradaymış.
Bir kere gittim Manisa'ya cok guzel mekan 😘
Sipil dağı,Tarzanı,Kibele Anıtı,Antik kenti,Mesir macunu,Manisa Kebabı,Üzümü,Tarihi açık hava müzesi... herşeyiyle meşhurdur Manisam ama kocamanlar tanıtmayı bilmeyince böyle tanınmayan bir şehir oluvermiş işte geçmişi insanlık tarihi kadar olan bir kent 🙄
ps: Soğuktur ama kar yağmıyor 😄
İzmirden memlekede giderken hep geçiyoruziçinden.Manisa /Akhisarda cok akrabam war :))
Doğum yerim:
Gronau (Almanya)
- Resim Silinmiş.
Yaşadığım yer:
Gronau (Almanya)
- Resim Silinmiş.
Memleket:
Malatya
- Resim Silinmiş.
Gronau (Almanya)
- Resim Silinmiş.
Yaşadığım yer:
Gronau (Almanya)
- Resim Silinmiş.
Memleket:
Malatya
- Resim Silinmiş.
Doğduğum Yer:Sakarya/Adapazarı
- Resim Silinmiş.
Yaşadığım Yer:İstanbul/Aydos
- Resim Silinmiş.
aydos ?
Ben de yakacıktayım.
Doğduğum yer İstanbul kadikoy Yaşadığım yer Kartal/soganlık kısaca doğma büyüme istanbulluyum ^^
Doğduğum yer: İst. / Bakırköy

Yaşadığım yer: İst. / Florya
- Resim Silinmiş.
Atatürk Deniz Köşkü / Florya

Yaşadığım yer: İst. / Florya
- Resim Silinmiş.
Atatürk Deniz Köşkü / Florya
Doğduğum Yer:Sakarya/Adapazarı
- Resim Silinmiş.
Yaşadığım Yer:İstanbul/Aydos
- Resim Silinmiş.
aydos ?
Ben de yakacıktayım.
çok yakın UGETAM'ı biliyor musun??
Doğduğum Yer: Kocaeli
Yaşadığım Yer: Edirne
Yaşadığım Yer: Edirne
Doğum yerim : Kayseri
Yaşadığım yer : Kayseri
Yaşadığım yer : Kayseri
Doğduğum Yer:Sakarya/Adapazarı
- Resim Silinmiş.
Yaşadığım Yer:İstanbul/Aydos
- Resim Silinmiş.
aydos ?
Ben de yakacıktayım.
çok yakın UGETAM'ı biliyor musun??
Darussafaka Huzur Evinin oralardayım.
Doğduğum yer İstanbul kadikoy Yaşadığım yer Kartal/soganlık kısaca doğma büyüme istanbulluyum ^^
2 sene evvel saoganlıkta yaşıyordum orta mahallede ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap