Icerige atla
Extraloob

Ne günlerdi bee...

· 9 Replies · 3.6K views
Y
YuMi__YuMi OP ⭐ 19y
#1
Selam dostlar
Bir zamanlar forumda baya aktif dolaşıyorduk. Yaklaşık 10 sene önce Forum için yaptığım videolar falan eskiler bilir. Gerçi eskilerden kimler var bilmiyorum ama neyse. Bugün Youtube hesabıma giriş yaptığımda aklıma geldi selam vereyim herkese dedim. Nasılsınız bakalım?

Bu arada youtube hesabım aktif kullanmıyorum sadece videolardan hatırlarsınız diye düşündüm.
YuMiYuMi0102
9 Replies
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#2
Hoş geldin dostum, iyilik sağlık dediğin gibi eskiden çok canlıydı da instagram önümüzü kesti 😁
Special thx to Flexi
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#3
Hoş geldin 🍺
Exl tanıtım videonda kendimi göremedim 😄
oha okan abinin meşhur avatarı 😄
Yaralı style
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#4
Tekrardan hoşgeldin 😊
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
V
volkanka ⭐ 17y
#5
videolar şahane tbot crack de çocukluğuma döndüm ...

duygulandım ulan
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#6
@Tweety @volkanka

Hoaydaa, kimler gelmiş hoş geldiniz siz de 😊
Special thx to Flexi
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#7
videolar şahane tbot crack de çocukluğuma döndüm ...

duygulandım ulan

Hoş geldin , 1 mayıs konularını unutmuyorum 🤙
Yaralı style
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#8
Oha tbotun cracki mi varmiş. Boşuna mı 12 € veriyorduk ?
Y
YuMi__YuMi OP ⭐ 19y
#9
Vallahi bu kadar mesaj gelince bende duygulandım. Hepinize teşekkür ederim. Tabi o zamanlar yaşım 15 öyle kendi çapımda bir kaç çaba sonucu bu videoları yapıyordum profesyonellik yok. Şimdi izleyince gülüyorum nasıl çekmişim diye. Birde srobotlar falan vardı onları Türkçe dil yapıyordum. Tbot kurulumunu EXL logosu yapıp .exe ile setup olarak ayarlamışım falan. Gerçekten ne günlerdi bee... 😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: