İmza beni açtı 😆
[F New]Solo Gitarist
PS2: Melo nun 3 lugunden once Dallas Teknik Faul yapmış ve bırakmış fakat hakem vermemiş faulu aslında Melonun 2 tane faul kullanması gerekirdi. Yazık oldu Dallasa :?
@KB24
hacım gece çıkmam gerekti , takım olarak hepsi olur ama illa diyorsan Houston Rockets ^^
dün gece hakemler facia idi. son saniyede de Dallas bilerek faul yaptı 2 atış için hakemler vermeyince 3lüğü soktu Melo.. Nba kendi hatasını kabullendi kabullenmesine ama ne olacak ki? Olan dallas a oldu
Hacım bu arada ben imzayı eklemedim(Çünkü imzamı seviyorum 😜 ) onun yerine imzamın altında link olarak belirttim 😁
Ahaha Lakers 5. macta cok pis ezmiş Houstonu : LAL: 118-Hou: 78
Kobe cok kotu cıkarmış 4. macın acısını ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap