Icerige atla
Extraloob

NBA Fan Club

· 78 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
.NET
.NET ⭐ 19y
#21
İmza beni açtı 😆
[F New]Solo Gitarist
M
Milano OP ⭐ 18y
#22
Beni de 😆
M
Milano OP ⭐ 18y
#23
PS2: Melo nun 3 lugunden once Dallas Teknik Faul yapmış ve bırakmış fakat hakem vermemiş faulu aslında Melonun 2 tane faul kullanması gerekirdi. Yazık oldu Dallasa :?
M
Milano OP ⭐ 18y
#24
PS2: Melo nun 3 lugunden once Dallas Teknik Faul yapmış ve bırakmış fakat hakem vermemiş faulu aslında Melonun 2 tane faul kullanması gerekirdi. Yazık oldu Dallasa :?

NBA Kendi hatasını kabullendi faul calınması gerektigini hakemlerin hatasının oldugunu soyledi bakalım n'olacak bu mac?
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#25
@KB24
hacım gece çıkmam gerekti , takım olarak hepsi olur ama illa diyorsan Houston Rockets ^^
dün gece hakemler facia idi. son saniyede de Dallas bilerek faul yaptı 2 atış için hakemler vermeyince 3lüğü soktu Melo.. Nba kendi hatasını kabullendi kabullenmesine ama ne olacak ki? Olan dallas a oldu
[ek #12654]
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#26
@KB24
hacım gece çıkmam gerekti , takım olarak hepsi olur ama illa diyorsan Houston Rockets ^^
dün gece hakemler facia idi. son saniyede de Dallas bilerek faul yaptı 2 atış için hakemler vermeyince 3lüğü soktu Melo.. Nba kendi hatasını kabullendi kabullenmesine ama ne olacak ki? Olan dallas a oldu


+1907 🙄
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#27
Hacım bu arada ben imzayı eklemedim(Çünkü imzamı seviyorum 😜 ) onun yerine imzamın altında link olarak belirttim 😁
[ek #12654]
M
Milano OP ⭐ 18y
#28
Hacım bu arada ben imzayı eklemedim(Çünkü imzamı seviyorum 😜 ) onun yerine imzamın altında link olarak belirttim 😁

Teşekkurler hacım.^^
M
Milano OP ⭐ 18y
#29
Dallas seriyi 3-1 yaptı. Boston son saniye basketiye Orlandoyu yendi ^^
T
TwiLighT ⭐ 18y
#30
Kevin Garnett' ın olmaması Boston' ı gerçekten kötü etkiledi. son saniye basketiyle kurtardılar bakalım ama diğer maçlarda ne yapacaklar :?
M
Milano OP ⭐ 18y
#31
Ahaha Lakers 5. macta cok pis ezmiş Houstonu : LAL: 118-Hou: 78

Kobe cok kotu cıkarmış 4. macın acısını ^^
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#32
Ahaha Lakers 5. macta cok pis ezmiş Houstonu : LAL: 118-Hou: 78

Kobe cok kotu cıkarmış 4. macın acısını ^^

Böyle olacağı apaçık ortadaydı. Çünkü 4. maçta Houston olağanın dışındaydı. Günlük bir performanstı ki gördük Staples Center'da dalga geçti resmen Lakers 😜 Bu gece de serinin son maçı olacak yüksek ihtimalle 4-2 alacak seriyi Lakers.
[ek #12654]
M
Milano OP ⭐ 18y
#33
Ehuuu Lakers bugunku macı da alacak kanımca.
Denver da işi bitirdi 4-1 aldı seriyi. ^^
M
Milano OP ⭐ 18y
#34
omg. houston 3-3 yaptı hayret :S
Herşey son maca kaldı haydi Lakers
T
TwiLighT ⭐ 18y
#35
houston da sakatlıklar çoğaldıça adamlar aşka geliyor ^^

lakers ne yapacak bakalım. dünkü gibi oynarlarsa vay hallerine 😊
B
#37
Benide ekler mısınız tanıkım : Houston ROCKET
J
Janizaro ⭐ 17y
#38
Boston celtic Kevin Garnet woow!!! xD
B
#40
Cleveland Cavaliers<<

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: