ben 40 lv lim 2000 küsür sp biriktirdim farm yapıcam sikillleri bu şekilde buzu ve elektiriğide 36 a çekicem
http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Bu ... file=39696
nasıl char
· 5 Replies · 3.2K views 0 reading
5 Replies
Farm'dan önce;
http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Bu ... file=39697
Farm'dan sonra;
http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Bu ... file=39698
Char 80'e ulaşıp full farmlı olduğunda;
http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Bu ... file=39699
http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Bu ... file=39697
Farm'dan sonra;
http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Bu ... file=39698
Char 80'e ulaşıp full farmlı olduğunda;
http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Bu ... file=39699
yani güzelmi char Laughing
yaparsan gusel olur suan icin bsy denmezki Very Happy onun sana anlatmak istedigi 9gapa cıkar farmı, kas demiş Very Happy 80dede farmın bttgnde oyle olacak 😊 glavier char fasla farma gerek duymaz kanmca 😊 3gapla kas bence 74e kadar sonra 80i 9gapla yap daha kolay 80olursun 😊
herşey daha yeni başlıyor Wink
Log in to write a reply.
Log In