nitrogliserin
bu arada nitrojen die bişi yookki Very Happy hidrojen o Very Happy
theilker senin zekandan ve genel kültüründen şüphe ediyorum.
tamam 12-13 yaşlarındasın da okula da mı gitmiyorsun be kardeşim ?
havanın içinde belli bir miktar azot gazı vardır ya.(%78 falan)
işte onun diger adı nitrojendir.
coniler nitrogen der.
hani yok desen tamam senin kültürün belli.
bir de hidrojen o demen yardı beni.
bu kadar cahil olmayın ne olursunuz.
Mr. Green Mr. Green