100 de 😜
My New Char <<<
· 32 Yanıt · 2.7K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
aynen ya bende 100 olalımda hele 😄
H
HuseyinKaya
⭐ 16y
heya bnde su an 60 lv xbow bard kasıom preli fll taxiyle pluıtoda skiller 58 ff+15k sp wr ama kara kara düşünüom sp sorununu sizce ne yapmalşıyım bana bi yol gösterin.
bakalım bize yetişcek mi :D:D
bakalım bize yetişcek mi :D:D
oho geçerim bile 😄 nick nedir her türlü yardım beklenir 😁
X
X_HeaveN_X
⭐ 16y
gzz
Bence önce farm sonra lwl kas..
T
tomblara1998
⭐ 16y
farmdamı?
farm yapmıyor 😊 ilerde yapar ama glavie chara sp kasmak ölümdür işi zor gerçektende ^^
G
GteGrenSemsiye
⭐ 19y
önce level sonra farm felsefesiyle yola çıktm bakalım neler olcak :D
Yanlış 👴
:P
yok bea öyle daha iyi farmı son lvl lere bırakınca yüksek lvl moblarda daha çok kasıyosun daha çok zenginliyosun 😄
Penonlara geçince haberim olsun 😎
Bir sms yeter.
Bir sms yeter.
hayırlı olsun hedefine ulaşırsın inş 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap