Icerige atla
Extraloob

My New Char <<<

· 32 Yanıt · 2.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Z
Zeratul OP ⭐ 18y
#21
100 de 😜
C
Cynosure ⭐ 19y
#22
aynen ya bende 100 olalımda hele 😄
H
#23
heya bnde su an 60 lv xbow bard kasıom preli fll taxiyle pluıtoda skiller 58 ff+15k sp wr ama kara kara düşünüom sp sorununu sizce ne yapmalşıyım bana bi yol gösterin.
K
kSk_StyLe ⭐ 17y
#24
bakalım bize yetişcek mi :D:D
Z
Zeratul OP ⭐ 18y
#25
bakalım bize yetişcek mi :D:D


oho geçerim bile 😄 nick nedir her türlü yardım beklenir 😁
X
X_HeaveN_X ⭐ 16y
#26
gzz
W
Whisk ⭐ 16y
#27
Bence önce farm sonra lwl kas..
T
#28
farmdamı?
C
Cynosure ⭐ 19y
#29
farm yapmıyor 😊 ilerde yapar ama glavie chara sp kasmak ölümdür işi zor gerçektende ^^
G
#30
önce level sonra farm felsefesiyle yola çıktm bakalım neler olcak :D


Yanlış 👴


:P

yok bea öyle daha iyi farmı son lvl lere bırakınca yüksek lvl moblarda daha çok kasıyosun daha çok zenginliyosun 😄
X
Xanthos ⭐ 19y
#31
Penonlara geçince haberim olsun 😎

Bir sms yeter.
F
Fluence ⭐ 16y
#32
hayırlı olsun hedefine ulaşırsın inş 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: