Icerige atla
Extraloob

MUTLU YILLAR DaRKWaTcH !

· 27 Yanıt · 3.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
.NET
.NET ⭐ 19y
#21
her doğum gününde aynı hediye artık motor yandı yani 😈
mutlu yıllar dostum ❤️
[F New]Solo Gitarist
K
Kai ⭐ 18y
#22
Doğum günün kutlu olsunn 😊
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#23
Sitemizin Global Modlarından , Emircan Arkadaşımızın doğum günüymüş , Doğum günün kutlu olsun kardeşim, nice senelere ❤️ ❤️

Hediyen


Spoiler


Müzik





Yıl içinde seni en çok eleştiren isim olduğum gibi, doğum gününüde ilk kutlayan isim olmak istiyorum.
Ailemize hoşgeldin. ❤️ 😘




Nice Mutlu MusssMutlu Yıllaraaaa Dark, sende büyüdün be 😘 🍺 ❤️ 💃
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#24
Saolun 18. yaşgünümde bana resim değil en aşağı balonunu hediye etmeniz dileğiyle 😆
S
SnowFlake ⭐ 18y
#25
İyi ki doğdun,sevdiklerinle nice senelere...
I
Inception ⭐ 18y
#26
Vayyyy hocam doğum günün kutlu olsun. nese: Fb-Gs konusunda tartışmalarımız olan ve çok sevdiğim bir arkadaşımdır 😘 ❤️
W
Whisk ⭐ 16y
#27
Bro dün de kutlamıştım bugünde tekrardan doğum günün kutlu olsun 😘 🎅

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: