Icerige atla
Extraloob

Muntadar al-Zeidi vs President Bush xD

· 53 Replies · 3.7K views · Page 3 / 3
Replies
S
#41
hmm sağol
M
mesut_xD ⭐ 18y
#42
Hehehehehe, güzel olmuş eline sağlıkk.
U
#43
Abı bune yhaw yandakı yazılara bakın yhaw koptumm Frıend SaddamHuseyin Disconnet Yazıo Present Bush Has Appeared Yazıo Koptumm Unique Yede Koptum Delı Bişi Yhaw hahahah :D:D:DGusel Paylasım 😄
K
Kai ⭐ 18y
#44
süperrrrrrrrr
K
Kai ⭐ 18y
#45
süperrrrrrrrr
S
#46
MuhteşemmmmmxD
Q
qwerty58 ⭐ 18y
#47
Zuha xD Süper olmuş. Adam'daki de büyük cesaret aslında 😊
T
Tatanga ⭐ 19y
#48
zuahahahhahaha Friend [Saddam Hussein] Has Been disconnected ^^ zuahahahhaha (anlayana)
Q
Quattro ⭐ 19y
#49
Uçan takunya skill i 😄
K
Kai ⭐ 18y
#50
bi mor nokta eksik xD
R
rappichi_ ⭐ 19y
#51
saddam hüseyin has been disconnected :D:D:D BU NE yaa :D:D
E
Exa ⭐ 17y
#52
zuhaha supeer olmus

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: