Icerige atla
Extraloob

Multiclient sorunu!!!

· 7 Yanıt · 1.0K görüntüleme
D
DangerWalker OP ⭐ 19y
#1
Ben sadece 1 adet sroyu multi clienti seçip açıom ama codu yazdıktan sonra oyun kendi kendine kapanıo multiclienti kapatıp giriom bişey olmuo oyuna giriom sora gene multiclientle deniom gene aynı naparsam yapayım düzelmedi sistemim çok iyi 99 fps verio en yüksek ayarlarda. herşeyde güncel. bi yardım edermisiniz
7 Yanıt
H
hackerdem ⭐ 19y
#2
silkroadı sil kur loader ı sil kur olmassa format bnm bildğm bunlar
D
DangerWalker OP ⭐ 19y
#3
bi işe yaramadı ama genede çok sağol onca insan içinden cvp yazmışsın buda bişey bakmıolar bile
H
hackerdem ⭐ 19y
#4
bi işe yaramadı ama genede çok sağol onca insan içinden cvp yazmışsın buda bişey bakmıolar bile

önmli deil görevimiz
D
DangerWalker OP ⭐ 19y
#5
sonunda açtım 6 tane açabilom 1 olympus 2 si xian 2 si troy 😄 rumata loader süper bişimiş
H
hackerdem ⭐ 19y
#6
sonunda açtım 6 tane açabilom 1 olympus 2 si xian 2 si troy 😄 rumata loader süper bişimiş

xD hayırlı olsun pc güzel olunca açarsın tabi bende 4 tanede lag giriyo
X
XER0 ⭐ 19y
#7
2 tane zor açıorum aynı anda :S

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: