Icerige atla
Extraloob

Mükemmel !! sadece dogum gününüzü girin süper seyler var....

· 40 Replies · 2.0K views · Page 2 / 2
Replies
L
LoveMe ⭐ 19y
#21
ehehhe ben Dogalı 2dk olmus 😞
Q
Quensis ⭐ 19y
#22
Abdullah Gül ve Necmettin Erbakan ile aynı burçtanmışım 😁

sende akrepsin o zmn bende akrebim 👍 👍


Oww Bendensiniz 😁
A
Avenger ⭐ 18y
#23
çok güZeLLMişş yaw bu 😁
M
Midbroke ⭐ 18y
#24
Ben reha muhtar ile aynı burçtanım pehehey 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#25
oy oyy bir arkadaş söylüyordu anasayfasına girip çıkmıştım berbat görüntü var diye şimdi uyguladım da harbi süppooymuş ihihihii 😜
G
GooD_D3wiL OP ⭐ 19y
#26
eline sağlık gerçekten mükemmel bi paylaşım 👍
👍 👍 👍 👍 👍
L
Leet1 ⭐ 19y
#27
Gerçekten Mükemmel Kaç Saniyedir Yaşadığımı Bile Öğrendim 😎
W
WesT ⭐ 18y
#28
Vay anasını ya bunlar ne ya oyle:D
G
GooD_D3wiL OP ⭐ 19y
#29
Gerçekten Mükemmel Kaç Saniyedir Yaşadığımı Bile Öğrendim 😎

😆 😆 😆 😆
B
#30
Good önceden nasıl seri post kastığını hatırlarım, ama şimdi postunu ne zaman gordumugu bile hatırlamıyordum,son günlerde attın post ama eskisi gibi değil ^^
A
AllStAr ⭐ 19y
#31
Gerçekten çok güzel...
_
_C3ribR4L_ ⭐ 19y
#32
bu admlar bunları nasıl böyle tek tek yazmış araştırmış
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#33
Robert De Niro, Henry Ford, Madonna bunlarda benim 😄 😊
G
GooD_D3wiL OP ⭐ 19y
#34
Good önceden nasıl seri post kastığını hatırlarım, ama şimdi postunu ne zaman gordumugu bile hatırlamıyordum,son günlerde attın post ama eskisi gibi değil ^^

zamanında yaptım ama burda yasadıgım bir olaydan sonra sopudum desem yeridir neyse beni bosverin siz keyfinize bakın 👍 👍
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#35
Super Yaf.Mukemmel Bişe 😱
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#36
Beni bana anlattı.Bir tane farklı şey söylemedi.Çok ilginç.

bkz: Koç burcunun gök cismi: Mars: Cazibe, Savaş, ve Sex temsilcisi 😎
.NET
.NET ⭐ 19y
#37
Benimle yaşıt balina 72 yaşındaymış xD
[F New]Solo Gitarist
|
|O²| ⭐ 19y
#38
behh maşallah 😁 1991 de yasamak istiyorum 😁

-----------
Doğduğunuz yıl asgari ücret: 801.000 TL

Sen doğduğun gün Amerikan Doları 4.311,00 TL idi

Sen doğduğun gün Alman Markı 2.401,67 TL idi

Sen doğduğunda 200 gr ekmek 625 Lira idi
-----------
4
4eweRSro ⭐ 18y
#39
Taşından tut başına kadar herşeyi biliyor 😁
D
destiny ⭐ 18y
#40
Hoşmuş .. İlginç^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: