ehehhe ben Dogalı 2dk olmus 😞
Mükemmel !! sadece dogum gününüzü girin süper seyler var....
· 40 Replies · 2.0K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Abdullah Gül ve Necmettin Erbakan ile aynı burçtanmışım 😁
sende akrepsin o zmn bende akrebim 👍 👍
Oww Bendensiniz 😁
çok güZeLLMişş yaw bu 😁
Ben reha muhtar ile aynı burçtanım pehehey 😄
oy oyy bir arkadaş söylüyordu anasayfasına girip çıkmıştım berbat görüntü var diye şimdi uyguladım da harbi süppooymuş ihihihii 😜
eline sağlık gerçekten mükemmel bi paylaşım 👍👍 👍 👍 👍 👍
Gerçekten Mükemmel Kaç Saniyedir Yaşadığımı Bile Öğrendim 😎
Vay anasını ya bunlar ne ya oyle:D
Gerçekten Mükemmel Kaç Saniyedir Yaşadığımı Bile Öğrendim 😎
😆 😆 😆 😆
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Good önceden nasıl seri post kastığını hatırlarım, ama şimdi postunu ne zaman gordumugu bile hatırlamıyordum,son günlerde attın post ama eskisi gibi değil ^^
Gerçekten çok güzel...
_
_C3ribR4L_
⭐ 19y
bu admlar bunları nasıl böyle tek tek yazmış araştırmış
Robert De Niro, Henry Ford, Madonna bunlarda benim 😄 😊
Good önceden nasıl seri post kastığını hatırlarım, ama şimdi postunu ne zaman gordumugu bile hatırlamıyordum,son günlerde attın post ama eskisi gibi değil ^^
zamanında yaptım ama burda yasadıgım bir olaydan sonra sopudum desem yeridir neyse beni bosverin siz keyfinize bakın 👍 👍
Super Yaf.Mukemmel Bişe 😱
R
RoyalFlush
⭐ 19y
Beni bana anlattı.Bir tane farklı şey söylemedi.Çok ilginç.
bkz: Koç burcunun gök cismi: Mars: Cazibe, Savaş, ve Sex temsilcisi 😎
bkz: Koç burcunun gök cismi: Mars: Cazibe, Savaş, ve Sex temsilcisi 😎
Benimle yaşıt balina 72 yaşındaymış xD
[F New]Solo Gitarist
behh maşallah 😁 1991 de yasamak istiyorum 😁
-----------
Doğduğunuz yıl asgari ücret: 801.000 TL
Sen doğduğun gün Amerikan Doları 4.311,00 TL idi
Sen doğduğun gün Alman Markı 2.401,67 TL idi
Sen doğduğunda 200 gr ekmek 625 Lira idi
-----------
-----------
Doğduğunuz yıl asgari ücret: 801.000 TL
Sen doğduğun gün Amerikan Doları 4.311,00 TL idi
Sen doğduğun gün Alman Markı 2.401,67 TL idi
Sen doğduğunda 200 gr ekmek 625 Lira idi
-----------
Taşından tut başına kadar herşeyi biliyor 😁
Hoşmuş .. İlginç^^
Log in to write a reply.
Log In