Icerige atla
Extraloob

Muhabbet Sohbet (Motosiklet)

· 30 Replies · 10K views
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#1
Merhaba dostlar, istedim ki bu konu başlığı altında biraz motor muhabbeti yapalım.















*
*
30 Replies
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#2
Benim Hastalığım; Harley Davidson (Low Rider S)



"Video"




RanstaMonsta
#3
Benim Hastalığım; Harley Davidson (Low Rider S)



"Video"






Senin motor mu?
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#4
Senin motor mu?


Nasip olursa ilerde 😊 hedefimdir yani.
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#5
İlerleyen zamanlarda bir mt07 almayı planlıyorum bakalım
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#6
İlerleyen zamanlarda bir mt07 almayı planlıyorum bakalım

Yamaha'nın canavarı
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#7
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#8
nincasu abimiz vardı , eski motorculardan.
Yaralı style
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#9
nincasu abimiz vardı , eski motorculardan.

he ya öyle biri vardı de mi 😄 cappabaron falan vardı postmodern darbe yapmaya mı kalkışmışlardı öyle bişey olmuştu:lolmuch:
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#10
2010-2012 zamanında ki exl'yi çok özlüyorum açıkcası...
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#11
2010-2012 zamanında ki exl'yi çok özlüyorum açıkcası...

Sosyal medyanın fazla gelişmesi forum kültürünü öldürdü.Bunun yanında bu forumda ki yaş ortalaması başından beri yüksekti 2010-2012 döneminde olanların neredeyse hepsi işlerinde güçlerinde artık o yüzden eskiler eskilerle güzeldi.
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#12
Okulu asıp görev listesindeki görevleri yapardık akşama kadar 😢
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#13
Sosyal medyanın fazla gelişmesi forum kültürünü öldürdü.Bunun yanında bu forumda ki yaş ortalaması başından beri yüksekti 2010-2012 döneminde olanların neredeyse hepsi işlerinde güçlerinde artık o yüzden eskiler eskilerle güzeldi.

Konuyu saptırmak istemiyorum ama ; daha geçen gün anneme söyledim bu lafları eskiden bilgi arardık internette şimdilerde ego savaşı.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#14
Forum candır ya. Keşke eskiden olduğu gibi canlı olsa , başka yerlerde takılmaya da gerek kalmazdı.
Günde 10 kere filan giriyorumdur ama maalesef bakacak konu sayısı çok az :((
Yaralı style
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#16
Fail's 😱
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#17
Özgür'ün dediği gibi oturup forumda görev yapıp konu hazırladığımız günleri hatırlıyorum saatlerce bir şeyler yapardık amatör olarak yapsakta insanların işine yarardı,hatta üstlerimizin konuyu beğenip sabit yapması bile hoşumuza giderdi güzel zamanlardı.Sonuç olarak biz yaşlandık ve eskiyi yâd ediyoruz umalım ki extraloob kapanmasın her bilgisayar başına geçtiğimiz de aktif başlıklara tıklama geleneğimizi kaybetmeyelim 🙏
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#18
Fırsat buldukça bende bir şeyler paylaşacam artık 😈
Yaralı style
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#19
HORT

Babasın
Melon
Melon ⭐ 15y
#20


Bu motor da efsane ya 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: