Merhaba dostlar, istedim ki bu konu başlığı altında biraz motor muhabbeti yapalım.
*
*
Merhaba dostlar, istedim ki bu konu başlığı altında biraz motor muhabbeti yapalım.


Benim Hastalığım; Harley Davidson (Low Rider S)![]()
"Video"

Senin motor mu?

İlerleyen zamanlarda bir mt07 almayı planlıyorum bakalım

Yaralı stylenincasu abimiz vardı , eski motorculardan.


2010-2012 zamanında ki exl'yi çok özlüyorum açıkcası...

Sosyal medyanın fazla gelişmesi forum kültürünü öldürdü.Bunun yanında bu forumda ki yaş ortalaması başından beri yüksekti 2010-2012 döneminde olanların neredeyse hepsi işlerinde güçlerinde artık o yüzden eskiler eskilerle güzeldi.

Yaralı style
Yaralı style

Log in to write a reply.
Log In