Arkdaşlar Msn Plus Kurmak İstiyorum Kuruyorum Ama Olmuyor Messanger İçine Kuruyorum Ama Msn Acıyorum Msnde Gozukmuyor Scritp Lutfen Yardım 😢
Msn Plus Lutfen Yardım
· 5 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
ne hatası alıyorsun
Hata Almıyorum Kuruyorum Ama Scrit Gozukmuyor :S
görsel bişe koysan daha yardımcı olurum
- Resim Silinmiş. Normalda Kurduğumda Renk Şeciminin Yanında Scritp Ozelliğinin Olması Lazım Kurduğum Halde Gozukmuyor :S
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap