Icerige atla
Extraloob

Msn Plus Lutfen Yardım

· 5 Yanıt · 2.3K görüntüleme
V
Von Dutch OP ⭐ 17y
#1
Arkdaşlar Msn Plus Kurmak İstiyorum Kuruyorum Ama Olmuyor Messanger İçine Kuruyorum Ama Msn Acıyorum Msnde Gozukmuyor Scritp Lutfen Yardım 😢
5 Yanıt
S
SaiJeva ⭐ 19y
#2
ne hatası alıyorsun
V
Von Dutch OP ⭐ 17y
#3
Hata Almıyorum Kuruyorum Ama Scrit Gozukmuyor :S
S
SaiJeva ⭐ 19y
#4
görsel bişe koysan daha yardımcı olurum
V
Von Dutch OP ⭐ 17y
#5
- Resim Silinmiş. Normalda Kurduğumda Renk Şeciminin Yanında Scritp Ozelliğinin Olması Lazım Kurduğum Halde Gozukmuyor :S

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: