evet bende biliyorum anlatayım isterseniz?
Msn korumasız charları bilgisi verildikten sonra25 Dk içinde
· 37 Yanıt · 3.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
böyle bir konu derhal joymax a iletilmeli aksi takdirde joymax inanılmaz derecede aktif gamer kaybedecektir ☕

evet bende biliyorum anlatayım isterseniz?
Anlat ya merak ettim ^^
Peki okan abi aynı yöntem Hotmail . windowslive. gibi msn ler için de geçerli :d Bunuda biliyormuydunuz.?
alla alla. nası oluyo o sitede aktif kalma olayı flaan değildir heralde onlar düzeltileli çok oldu cünkü.
Son noktayı koyayım bari dun topic acmayı düşnüyordum SSli ama iş yorgunluğuyla vazgecmıstım 2dk sözlü anlatayım...
Siteye giriyoruz joymaxın İd pw yazın yerın altında ForgotYour Idpw gibi bişey yazıyor ona giriyoruz asağı iniyoruz sizden (id msn g.s) istiyor bunları doğru bi şekilde yazıyoruz ve Log ın oluyoruz karsımıza yenı pw istemı cıkıyor oraya Yenı PWyi yazıp BEKLIYORUZ hiç bir şeye basmadan takas etmek istediğniz adam cakallık yapıp charını calarsa 3-4 dk bekleyın adam log out olsun siteden ve sizin acık olan Joymaxdaki Yeni pw Yazdığınız yeri onaylayın Bu kadar. Denedım Başıma geldi Charımı kaptırıyordum az daha çalmak isteyen adam nasıl yaptın dedi dedım GM lerden biriyim baktım sry sry yazıp yalvarmaya basladı xD Dediğim olay Anlatırken uzun sürüyor ancak basit bir işlem.. Eğer Sizleri Aydınlatıysam ne Mutlu bana ^^
Siteye giriyoruz joymaxın İd pw yazın yerın altında ForgotYour Idpw gibi bişey yazıyor ona giriyoruz asağı iniyoruz sizden (id msn g.s) istiyor bunları doğru bi şekilde yazıyoruz ve Log ın oluyoruz karsımıza yenı pw istemı cıkıyor oraya Yenı PWyi yazıp BEKLIYORUZ hiç bir şeye basmadan takas etmek istediğniz adam cakallık yapıp charını calarsa 3-4 dk bekleyın adam log out olsun siteden ve sizin acık olan Joymaxdaki Yeni pw Yazdığınız yeri onaylayın Bu kadar. Denedım Başıma geldi Charımı kaptırıyordum az daha çalmak isteyen adam nasıl yaptın dedi dedım GM lerden biriyim baktım sry sry yazıp yalvarmaya basladı xD Dediğim olay Anlatırken uzun sürüyor ancak basit bir işlem.. Eğer Sizleri Aydınlatıysam ne Mutlu bana ^^
msn adrsi degismis ise bu bilgileri kabul etmeyecektir ki.
Prestige
Prestige
sen log ın ol bilgielrnle karsına dedım sey cıksın olacak kendım denedım ..
msn adrsi degismis ise bu bilgileri kabul etmeyecektir ki.
Prestige
Hayr Msn adresi değişmiş olsa bile kabul ediyor + bu yöntem Hotmail gibi şeylerdede geçerli 👍
evet sımdı bi araştırma daha yapıyorum joymaxın acığı varmıs msn korumalı charların ıd msn g.s biliyorsan eğer soyabiliyormusun 1-2 tane hacklenen charım vardı ne zamandır böyle birsey duymak istiyordum ve sıra bende İntikam soğuk yenen yemektir.. ^^ 😈
Hotmail de de geçirli oluyor we Msn korumalı charlarıda takas yaparken bu yöntemi hotmail yada windowslive uygularsanız geçerli oluyor yani geri msn şifrenizi değiştirebiliyorsunuz.
S
sandomorrq
⭐ 16y
Bu acıgı acilen bildirmek gerek joymaxa.
aslında guzeL bısı tks da charlar calınmaz
Tabi bide hotmail de war bu açık ona da bildirmek gerekiyor.
GM bunla ilgili birşey yapmaz ki başlarken kayıt olurken birşey kabu l ediyorsun orada karakter ticareti yapılamaz felan yazıyor.
A
AngeLicMoon
⭐ 16y
6-7 ay once wizz im calindi keske calindigi gun bu topic acilmis olsaydi :'(
Ewt gm bişey yapamaz 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap