Icerige atla
Extraloob

Msn Anlayan pls.

· 22 Yanıt · 1.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
sweetCHIEF
sweetCHIEF OP ⭐ 17y
#21
Böyle problemler çözüldüğünde nasıl çözdüğünüzü yazsanız diğer kullanıcılarda aynı hata ile karşılaştıklarında çözümü bulabilirler ;)

Plusu sildim tekrar yükledim düzelti.Oldumu. 🍿
N
Nebula ⭐ 19y
#22
Format.

Baska çözümü yokmudur bunun ? atmak istemiyrm format :S


Smart Uninstaller la msn e ait tüm registry girdilerini + ifadeleri silebilirsin.


Format 😈

Hadi canım o son çare ;=)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: