Icerige atla
Extraloob

Msn Aktarım Hataları

· 7 Yanıt · 919 görüntüleme
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#1
1-) Arkadaşlar Msn'im Bir Dosya Gönderirken 1 yada 0 Kb 'a Gelince Sabit Kalıyor ya Sonra Bekleyince Gönderilemedi Diyor ( Bazen Gönderiyor ) .
2-) Dosya Gönderirken Misal 100 Kb 'lk Dosyada 10Kb Kalınca Tekrar 50'ye Ç1k1p Göndermeye Devam Ediyor ..


Ben Tüm Siteleri ARaştırdım ama içinden çıkamadım :idea:
7 Yanıt
E
Erroneous ⭐ 18y
#2
1-) Arkadaşlar Msn'im Bir Dosya Gönderirken 1 yada 0 Kb 'a Gelince Sabit Kalıyor ya Sonra Bekleyince Gönderilemedi Diyor ( Bazen Gönderiyor ) .
2-) Dosya Gönderirken Misal 100 Kb 'lk Dosyada 10Kb Kalınca Tekrar 50'ye Ç1k1p Göndermeye Devam Ediyor ..


Ben Tüm Siteleri ARaştırdım ama içinden çıkamadım :idea:

msnyi sil yükle sonra güvenlik ayarlarına bak bi
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#3
Kardeşim Sağolsın Yardım Etmeye Çalışmışsın Ama İlk Denediğim yoL Buydu 😱
T
TitusPullo ⭐ 19y
#4
Msn Versiyon ne ? onu söyle çözümleri ona göre bakalım.
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#5
Msn Versiyon ne ? onu söyle çözümleri ona göre bakalım.


Msn 9.0 Beta
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#6
Bu Hatayı Yeni Almaya başladım Birileri Bana Bişi Yazınca Gelmez Gelmez En Sonunda Birikip Geliyor Çok Garip Bişi Ama Formatlada Kurtulmadı :?
T
TitusPullo ⭐ 19y
#7
Bence en büyük hatan beta kullanmandır.Şu an msn live nin orjinal son sürümü neyse onu kullan. Betalar deneme sürümüdür ve çok fazla açıkları vardır. Hacklenme olaylarıda betalarda gözükmektedir en çok.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: