1-) Arkadaşlar Msn'im Bir Dosya Gönderirken 1 yada 0 Kb 'a Gelince Sabit Kalıyor ya Sonra Bekleyince Gönderilemedi Diyor ( Bazen Gönderiyor ) .
2-) Dosya Gönderirken Misal 100 Kb 'lk Dosyada 10Kb Kalınca Tekrar 50'ye Ç1k1p Göndermeye Devam Ediyor ..
Ben Tüm Siteleri ARaştırdım ama içinden çıkamadım :idea:
Msn Aktarım Hataları
· 7 Yanıt · 919 görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
1-) Arkadaşlar Msn'im Bir Dosya Gönderirken 1 yada 0 Kb 'a Gelince Sabit Kalıyor ya Sonra Bekleyince Gönderilemedi Diyor ( Bazen Gönderiyor ) .
2-) Dosya Gönderirken Misal 100 Kb 'lk Dosyada 10Kb Kalınca Tekrar 50'ye Ç1k1p Göndermeye Devam Ediyor ..
Ben Tüm Siteleri ARaştırdım ama içinden çıkamadım :idea:
msnyi sil yükle sonra güvenlik ayarlarına bak bi
Kardeşim Sağolsın Yardım Etmeye Çalışmışsın Ama İlk Denediğim yoL Buydu 😱
T
TitusPullo
⭐ 19y
Msn Versiyon ne ? onu söyle çözümleri ona göre bakalım.
Msn Versiyon ne ? onu söyle çözümleri ona göre bakalım.
Msn 9.0 Beta
Bu Hatayı Yeni Almaya başladım Birileri Bana Bişi Yazınca Gelmez Gelmez En Sonunda Birikip Geliyor Çok Garip Bişi Ama Formatlada Kurtulmadı :?
T
TitusPullo
⭐ 19y
Bence en büyük hatan beta kullanmandır.Şu an msn live nin orjinal son sürümü neyse onu kullan. Betalar deneme sürümüdür ve çok fazla açıkları vardır. Hacklenme olaylarıda betalarda gözükmektedir en çok.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap