Icerige atla
Extraloob

MrB ArKLAr

· 5 Replies · 3.8K views
Z
zolin122 OP ⭐ 18y
#1
Ben 2-3 Senedir Bu Oyunu Oynuyorum Arkadaşlar İlk Defada Destekleyen Bir Forum BUldum Çok Sevindim..
Oyun Türkler Arasında Fazla Bilinmiyor Ve Anime Diyede Pek Bakılmıyor..
Glaphanda Oynuyorum Mageyim Lvl ım 58 Statlarım Yuzunden Oyunu Bıraktım Gorduum Kadarıyla Lawolfta Oynayan Çok Var Bende Lawolfa Gelmeyi Düşünüyorum Türk Guildi Varmı

Ve Sizde Archer Mi Açıyım Asist Mi Asist Olursam Zaten aOe Full Attacker Olurum ...
5 Replies
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#2
screamadle buraya teşvik ederse en iyi taktikleri ondan alabilirsin...
F
Fallasta ⭐ 19y
#3
İlk olarak şunu söyliyeyim 2-3 yıldır oynayıp nasıl 58 lvl kalabildin hayret Confused

Guild olarak sağlam sadece TÜRKİYE guildi var ama onlarda fazla online değiller zaten yabancı olanlara girmeni tavsiye ederim (ingilizcen varsa tabii) Very Happy

Char'a gelince BattleAssist olucaksan şunu söyliyeyim aoe ile hızlı kasarım diye düşünme
aoeler düşük lvl ama çok monster keserler mesela sen 58 B.A.sin 10 tane keser %1 alırsın ve çok pot harcarsın.
Full dex BJ ler ise 58 lvlda gider 68 lvl monster keser %1,5 alır az pot harcar.Kısacası ben Acrobat tavsiye ederim
ama sen istersen yinede bi araştır ama ne olursa olsun Assist olursan bile aoe olma her zaman dex git Wink
S
screamadle ⭐ 19y
#4
Lawolf'ta Zotok yada Yajo'ya pm atarsan seni guild'lerine alırlar ama adımı vermeyi unutma, ikiside max level guildleride gayet güzel. Ama ben oyunu artık oynamıyorum tavsiye ettiğim charda Knight yada blade'tir Very Happy
Z
zolin122 OP ⭐ 18y
#5
1. 2-3 senedir oynıyıp 58 olmamın sebebi mmorpg olarak 2. oynadıım bir oyun çok profesyonel deildim
2. arada da oyunu bıraktım..
3. mercnary diorsunuz ama 60dan sonra açılıyor oda
4. acrobat açmayı duşunuorum yojo forumda pek goremedim daha dun geldim aranıza zaten.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: