Arkadaşlar pcmde biri vızır vızır dolanıor + pc karıştırıor farkındayım ben pcmdekı acıkları nası kapata blilrim yardımlarınız için teşekürler.......Nasıl ata bılrım turojende oldunu sanmıyorum bir kere msnden görüştük adamla msnemın şifresini charım sıfresini adı Lf4a böle bisiy forumumuzada üye
Moderetör ve bil gisayardan anlayanlar............
· 4 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
format at derim Confused
3 kere format atırdım 1 kerede pccılere atırdım
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap