Icerige atla
Extraloob

Mod başvurusu

· 10 Yanıt · 1.4K görüntüleme
S
SoFToucH OP ⭐ 19y
#1
dün modluk için başvurdum ama cevabım hala gelmedi lütfen ilgilenirseniz mutlu olurum pray:
10 Yanıt
A
Avasin ⭐ 17y
#2
Cevabınız iletilecektir ama anında değil. Lütfen beklemede kalınız ve sitedeki paylaşımlarınıza devam ediniz 😎
P
Prisoners ⭐ 18y
#3
dün modluk için başvurdum ama cevabım hala gelmedi lütfen ilgilenirseniz mutlu olurum pray:

Sabır.. ☕
S
SoFToucH OP ⭐ 19y
#4
Tamam ^^ Çok başvuran var heralde cvp gelmio ^^
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#5
bugün gelir gelir ^^
F
frityus ⭐ 17y
#6
Bende Başvurmuştum
benle SnowFlake İlgilenmişti

Ve kısa zamanda D.mod oldum
F
frityus ⭐ 17y
#7
Yani En fazla | 1 hafta sürer
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#8
Bekleyiniz sabır en önemli erdemliktir.
Ps: Sizi sadece 1 kişi değerlendirmiyor herkesin ortak kararısınız ...
A
Absence ⭐ 19y
#9
Çok sevdiğim matematik hocam hep derdi
eyejan yok diye (trakyalılın kralıdır kendisi ) heyecana gerek yok aslında mod başvurularına eklememizde lazımdı hemen beklemeyin cevabı diye 😆
S
SoFToucH OP ⭐ 19y
#10
Çok sevdiğim matematik hocam hep derdi
eyejan yok diye (trakyalılın kralıdır kendisi ) heyecana gerek yok aslında mod başvurularına eklememizde lazımdı hemen beklemeyin cevabı diye 😆

Tamam beya bekleriz bizde 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: