dün modluk için başvurdum ama cevabım hala gelmedi lütfen ilgilenirseniz mutlu olurum pray:
Mod başvurusu
· 10 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
Cevabınız iletilecektir ama anında değil. Lütfen beklemede kalınız ve sitedeki paylaşımlarınıza devam ediniz 😎

dün modluk için başvurdum ama cevabım hala gelmedi lütfen ilgilenirseniz mutlu olurum pray:
Sabır.. ☕
Tamam ^^ Çok başvuran var heralde cvp gelmio ^^
bugün gelir gelir ^^
Bende Başvurmuştum
benle SnowFlake İlgilenmişti
Ve kısa zamanda D.mod oldum
benle SnowFlake İlgilenmişti
Ve kısa zamanda D.mod oldum
Yani En fazla | 1 hafta sürer
Bekleyiniz sabır en önemli erdemliktir.
Ps: Sizi sadece 1 kişi değerlendirmiyor herkesin ortak kararısınız ...
Ps: Sizi sadece 1 kişi değerlendirmiyor herkesin ortak kararısınız ...
Çok sevdiğim matematik hocam hep derdi
eyejan yok diye (trakyalılın kralıdır kendisi ) heyecana gerek yok aslında mod başvurularına eklememizde lazımdı hemen beklemeyin cevabı diye 😆
eyejan yok diye (trakyalılın kralıdır kendisi ) heyecana gerek yok aslında mod başvurularına eklememizde lazımdı hemen beklemeyin cevabı diye 😆
Çok sevdiğim matematik hocam hep derdi
eyejan yok diye (trakyalılın kralıdır kendisi ) heyecana gerek yok aslında mod başvurularına eklememizde lazımdı hemen beklemeyin cevabı diye 😆
Tamam beya bekleriz bizde 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap