Sondaki wizard ne öyle ya? Bir wizz. charın pvp yaptığını ilk kez görüyorum 😜
[F New]Solo Gitarist
ilk sahibi erkekti.Ben Greece i bıraktığım sıralarda bi bayan satın aldı. 90 patch daha yeni gelmişti. çok farklı yapılandırmalara imza attı o bayan. ilginç şekilde unique kesiyordu.Demon bi ara hep ondan sorulurdu 🍿adamın char fena
MMO_Doug bildigim kadariyla kadin'di 🙄 🙄
doğrudur :P
ilk sahibi erkekti.Ben Greece i bıraktığım sıralarda bi bayan satın aldı. 90 patch daha yeni gelmişti. çok farklı yapılandırmalara imza attı o bayan. ilginç şekilde unique kesiyordu.Demon bi ara hep ondan sorulurdu 🍿
int bow, sonra int force... ve çok da başarılı savunma yapıyordu. Demek halen Greece'te devam ediyor :)
Çok güzel olmuş hacım 😎
ps:Cry bro insan senin charı görünce insanın içinde birşeyler oluyor.Ulaan tekrar başlasammı oyuna diyorum :P
Çok güzel olmuş hacım 😎
ps:Cry bro insan senin charı görünce insanın içinde birşeyler oluyor.Ulaan tekrar başlasammı oyuna diyorum :P
ben her saniye lanet ediyorum oyuna 😁
o zaman bize yalan attı ablamız 😜ilk sahibi erkekti.Ben Greece i bıraktığım sıralarda bi bayan satın aldı. 90 patch daha yeni gelmişti. çok farklı yapılandırmalara imza attı o bayan. ilginç şekilde unique kesiyordu.Demon bi ara hep ondan sorulurdu 🍿
int bow, sonra int force... ve çok da başarılı savunma yapıyordu. Demek halen Greece'te devam ediyor :)
int bow hiç olmadı, int force hiç hiç olmadı 😁
charın sahibi lvl 10'den beri kendisi btw :P
o zaman bize yalan attı ablamız 😜ilk sahibi erkekti.Ben Greece i bıraktığım sıralarda bi bayan satın aldı. 90 patch daha yeni gelmişti. çok farklı yapılandırmalara imza attı o bayan. ilginç şekilde unique kesiyordu.Demon bi ara hep ondan sorulurdu 🍿
int bow, sonra int force... ve çok da başarılı savunma yapıyordu. Demek halen Greece'te devam ediyor :)
int bow hiç olmadı, int force hiç hiç olmadı 😁
charın sahibi lvl 10'den beri kendisi btw :P
satıldı diye global bile atmıştı. Hatta bi ara çok fena takışırdık bununla 2,5-3 sene önceydi tabi bu dediklerim 😜
bizim gladius ta orda 😁 uzun süredir haber alamıyorum eski tayfalardan, koptuk iyice. Volki ya da ömer mi oynuyor gene yoksa gladius u sattılar da jacksparrow la mı devam ediyolar 🕵️
Offffffff Greece'i özledimmmmm ... insanın ilk gözağrısı bi başka oluyor. Nerde benim _A_R_E_S_ im 😢
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap