Icerige atla
Extraloob

milli piyangodan 9 trılyon çıksa ne yapardınız

· 50 Yanıt · 5.6K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
T
TitusPullo ⭐ 19y
#42
Titus Pullo üstad inşallah benim gibi hayallerden korkmakla mükellef olmazsın.


Hayallere kapılıp gitmem hocam merak etme. Hayal dünyama pek kulak vermem^^
I
ironEyE ⭐ 18y
#43
saol anladım ne anlama geldiğini

(insan hergün yeni şeyler öğreniyo yaw 😄 )
_
#44
ilk işim 5 trşüilyonunu babama vermek olur bize lüx bir hayat sun derim güzel yaşayalım derim.sonrasında bana kalan 4 trilyonun 3 trilyonunu bankaya koyarım faiz biriktiririm 1 trilyona 90lvl %99.99.99 sp 999999 full sun bir char alırım silkiçin kredi kartı açarım içine 10milyar atarım.geri kalanına güzel bir laptop alırım.3 trilyon faiz işlediğinde teknosa gibi bir şirket alırımve başında dururum paraların akışını izlerim . Köylere plazma tv gönderirim. vs vs vs tabi boş hayal bunlar 😄
W
WesT ⭐ 18y
#45
Ne yapmazdım ki !!!!! 😄
A
addIcFb ⭐ 19y
#46
%35 ini ORDUYA % 15 ini ŞEHİT ve GAZİ ailerlerine %50 sinede napardım derseniz silkroaddan aso bi oyun kurardım JOYMAX ın bulaşamadığı lagsız bugsız gerisinide heralde ya gayrimenkul yada repoya atardım ?!!!!!!!

yokmu gs ye yardım
A
Anthem ⭐ 18y
#47
sevinirdim=)
I
ironEyE ⭐ 18y
#48
sevinirdim=)

bu kdr mı 😁
A
Avenger ⭐ 18y
#49
hepsine silk alırdım 😄 kaç silkim olur acaba 😁
T
texas851 ⭐ 18y
#50
Ben sro yu satın alırdım M,Silk herşeyim olurdu benim 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: