ben dırek eve yatırırdım
milli piyangodan 9 trılyon çıksa ne yapardınız
· 50 Yanıt · 5.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
Aileme yardım ederdim geri kalan parayı bir koşeye koyardım.
T
TitusPullo
⭐ 19y
İnceden inceden parayı orta düzeyde lüx bir yaşam için harcardım. Öyle yüklü miktarda bağış yapmasamda bilinen 3-5 yere ufak bağışımı yapardım. Zaten o para ben ölene kadar anca biter. Abartmazdım kısacası öyle altıma ferrariler, yatlar,katlar... (:
Harcarım 😆
tüm parayla 90 lvl exp %99 sp 999999999999999999999999999999999999999999999 olan bi char ve sonsuz kdr silk bide ecsro da vıp uyelik lost un daha 5.sezon u çıkmadan almak avatarın son bölümünü bulmak (bi türlü bulamadım bi yapsalar)joymaxı satın almak orda sadece türkleri çalıştırmak ve türk ıp dışındaki tüm ıp lere ıp ban atmak chinase deki karakterlerin tiplerini değiştirmek (misal maleler i kuro femaleleri daha bi sexy)eu da olan herkesi yakmak hemen islamı çıkartıp oyunda başında peçe meçe gezen adamları oluşturmak pvp 3 gensel çatışmayı
european
VS chinase
islam
yapmak ve daha bi sürü şey para yeter mi bilmiyom 😄
european
VS chinase
islam
yapmak ve daha bi sürü şey para yeter mi bilmiyom 😄
Kızlarla Harcarım
Ahh be hele bi cıksın da sonra söylerim. 😄 Cünkü simdi buraya yazsam roman fln olur herhalde. 😜
bana o para çıksa ilk önce silkroad ı bırakırdım ilk yapacağım şey olurdu liseyi bitirmeme 1 sene kaldı üni.yi gidip özel üni. okurdum sonra kardeşlerimin en iyi drecede eğitim görmesini sağlardım kalan parayı bankaya koyar faiziyle yaşar ve öyle insanlara yardım ederdim 😉
he bide bazı arkadaşlar sro yu satın alırdım fealn dior oyundanda almanları atar oyunları çalarıdım felan!
onlarda senin benim gibi insan senin charın elinden alınsa sende üzülürsün oda üzülür
Sana yapılmasını istemediğin şeyleri lütfen başkarına yapma oke? 😉
ßß
he bide bazı arkadaşlar sro yu satın alırdım fealn dior oyundanda almanları atar oyunları çalarıdım felan!
onlarda senin benim gibi insan senin charın elinden alınsa sende üzülürsün oda üzülür
Sana yapılmasını istemediğin şeyleri lütfen başkarına yapma oke? 😉
ßß
bana o para çıksa ilk önce silkroad ı bırakırdım ilk yapacağım şey olurdu liseyi bitirmeme 1 sene kaldı üni.yi gidip özel üni. okurdum sonra kardeşlerimin en iyi drecede eğitim görmesini sağlardım kalan parayı bankaya koyar faiziyle yaşar ve öyle insanlara yardım ederdim 😉
he bide bazı arkadaşlar sro yu satın alırdım fealn dior oyundanda almanları atar oyunları çalarıdım felan!
onlarda senin benim gibi insan senin charın elinden alınsa sende üzülürsün oda üzülür
Sana yapılmasını istemediğin şeyleri lütfen başkarına yapma oke? 😉
ßß
para çıksın bakalım ole diyon mu 😈 😁
bana o para çıksa ilk önce silkroad ı bırakırdım ilk yapacağım şey olurdu liseyi bitirmeme 1 sene kaldı üni.yi gidip özel üni. okurdum sonra kardeşlerimin en iyi drecede eğitim görmesini sağlardım kalan parayı bankaya koyar faiziyle yaşar ve öyle insanlara yardım ederdim 😉
he bide bazı arkadaşlar sro yu satın alırdım fealn dior oyundanda almanları atar oyunları çalarıdım felan!
onlarda senin benim gibi insan senin charın elinden alınsa sende üzülürsün oda üzülür
Sana yapılmasını istemediğin şeyleri lütfen başkarına yapma oke? 😉
ßß
para çıksın bakalım ole diyon mu 😈 😁
fikrimin değişmeyeğinden emin olabilirsin 😉
hadi goricez 😁
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
çıkmadan önceki düşünceleriniz ile çıktıkdan sonraki düşünleriniz farklı olur bu yorumların hepsi tırtım.net
yok be gidip char alırım tabi 90 lvl o doğruda joymax konusu biraz karışık 😄
M
MassiveAttack
⭐ 19y
Hayalle yaşayan simitle doyarmış.
Hayalle yaşayan simitle doyarmış.
hönk :? 😐 ❓ nana nası yani ne dedin anlamadım 😄
M
MassiveAttack
⭐ 19y
Başlığa atfen yazdım ironeye_TR, yani hayalcilik boş iş gerçekler acıdır gibisinden bir cümle kurdum (:
T
TitusPullo
⭐ 19y
Başlığa atfen yazdım ironeye_TR, yani hayalcilik boş iş gerçekler acıdır gibisinden bir cümle kurdum (:
hacım bu gece bizim gecemiz hayallerimizi paylaşıyoruz zaten 😘
Başlığa atfen yazdım ironeye_TR, yani hayalcilik boş iş gerçekler acıdır gibisinden bir cümle kurdum (:
hacım bu gece bizim gecemiz hayallerimizi paylaşıyoruz zaten 😘
hee anladım ayrıca +1 hayallerimiz bu 😁
M
MassiveAttack
⭐ 19y
Titus Pullo üstad inşallah benim gibi hayallerden korkmakla mükellef olmazsın.
Titus Pullo üstad inşallah benim gibi hayallerden korkmakla mükellef olmazsın.
mükellef ne demek ❓
(ayrıca bana okdr para çıksa herşeyi yaparım bunuda yazamda gören post kasıyo demesin 😄 )
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap