Icerige atla
Extraloob

milli piyangodan 9 trılyon çıksa ne yapardınız

· 50 Yanıt · 5.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
Y
yunusdj ⭐ 19y
#21
ben dırek eve yatırırdım
4
4eweRSro ⭐ 18y
#22
Aileme yardım ederdim geri kalan parayı bir koşeye koyardım.
T
TitusPullo ⭐ 19y
#23
İnceden inceden parayı orta düzeyde lüx bir yaşam için harcardım. Öyle yüklü miktarda bağış yapmasamda bilinen 3-5 yere ufak bağışımı yapardım. Zaten o para ben ölene kadar anca biter. Abartmazdım kısacası öyle altıma ferrariler, yatlar,katlar... (:
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#24
Harcarım 😆
I
ironEyE ⭐ 18y
#25
tüm parayla 90 lvl exp %99 sp 999999999999999999999999999999999999999999999 olan bi char ve sonsuz kdr silk bide ecsro da vıp uyelik lost un daha 5.sezon u çıkmadan almak avatarın son bölümünü bulmak (bi türlü bulamadım bi yapsalar)joymaxı satın almak orda sadece türkleri çalıştırmak ve türk ıp dışındaki tüm ıp lere ıp ban atmak chinase deki karakterlerin tiplerini değiştirmek (misal maleler i kuro femaleleri daha bi sexy)eu da olan herkesi yakmak hemen islamı çıkartıp oyunda başında peçe meçe gezen adamları oluşturmak pvp 3 gensel çatışmayı

european

VS chinase


islam

yapmak ve daha bi sürü şey para yeter mi bilmiyom 😄
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#26
Kızlarla Harcarım
B
bannedddd ⭐ 19y
#27
Ahh be hele bi cıksın da sonra söylerim. 😄 Cünkü simdi buraya yazsam roman fln olur herhalde. 😜
A
apiah ⭐ 19y
#28
bana o para çıksa ilk önce silkroad ı bırakırdım ilk yapacağım şey olurdu liseyi bitirmeme 1 sene kaldı üni.yi gidip özel üni. okurdum sonra kardeşlerimin en iyi drecede eğitim görmesini sağlardım kalan parayı bankaya koyar faiziyle yaşar ve öyle insanlara yardım ederdim 😉
he bide bazı arkadaşlar sro yu satın alırdım fealn dior oyundanda almanları atar oyunları çalarıdım felan!
onlarda senin benim gibi insan senin charın elinden alınsa sende üzülürsün oda üzülür
Sana yapılmasını istemediğin şeyleri lütfen başkarına yapma oke? 😉
ßß
I
ironEyE ⭐ 18y
#29
bana o para çıksa ilk önce silkroad ı bırakırdım ilk yapacağım şey olurdu liseyi bitirmeme 1 sene kaldı üni.yi gidip özel üni. okurdum sonra kardeşlerimin en iyi drecede eğitim görmesini sağlardım kalan parayı bankaya koyar faiziyle yaşar ve öyle insanlara yardım ederdim 😉
he bide bazı arkadaşlar sro yu satın alırdım fealn dior oyundanda almanları atar oyunları çalarıdım felan!
onlarda senin benim gibi insan senin charın elinden alınsa sende üzülürsün oda üzülür
Sana yapılmasını istemediğin şeyleri lütfen başkarına yapma oke? 😉
ßß

para çıksın bakalım ole diyon mu 😈 😁
A
apiah ⭐ 19y
#30
bana o para çıksa ilk önce silkroad ı bırakırdım ilk yapacağım şey olurdu liseyi bitirmeme 1 sene kaldı üni.yi gidip özel üni. okurdum sonra kardeşlerimin en iyi drecede eğitim görmesini sağlardım kalan parayı bankaya koyar faiziyle yaşar ve öyle insanlara yardım ederdim 😉
he bide bazı arkadaşlar sro yu satın alırdım fealn dior oyundanda almanları atar oyunları çalarıdım felan!
onlarda senin benim gibi insan senin charın elinden alınsa sende üzülürsün oda üzülür
Sana yapılmasını istemediğin şeyleri lütfen başkarına yapma oke? 😉
ßß

para çıksın bakalım ole diyon mu 😈 😁

fikrimin değişmeyeğinden emin olabilirsin 😉
I
ironEyE ⭐ 18y
#31
hadi goricez 😁
B
#32
çıkmadan önceki düşünceleriniz ile çıktıkdan sonraki düşünleriniz farklı olur bu yorumların hepsi tırtım.net
I
ironEyE ⭐ 18y
#33
yok be gidip char alırım tabi 90 lvl o doğruda joymax konusu biraz karışık 😄
M
#34
Hayalle yaşayan simitle doyarmış.
I
ironEyE ⭐ 18y
#35
Hayalle yaşayan simitle doyarmış.

hönk :? 😐 ❓ nana nası yani ne dedin anlamadım 😄
M
#36
Başlığa atfen yazdım ironeye_TR, yani hayalcilik boş iş gerçekler acıdır gibisinden bir cümle kurdum (:
T
TitusPullo ⭐ 19y
#37
Başlığa atfen yazdım ironeye_TR, yani hayalcilik boş iş gerçekler acıdır gibisinden bir cümle kurdum (:


hacım bu gece bizim gecemiz hayallerimizi paylaşıyoruz zaten 😘
I
ironEyE ⭐ 18y
#38
Başlığa atfen yazdım ironeye_TR, yani hayalcilik boş iş gerçekler acıdır gibisinden bir cümle kurdum (:


hacım bu gece bizim gecemiz hayallerimizi paylaşıyoruz zaten 😘

hee anladım ayrıca +1 hayallerimiz bu 😁
M
#39
Titus Pullo üstad inşallah benim gibi hayallerden korkmakla mükellef olmazsın.
I
ironEyE ⭐ 18y
#40
Titus Pullo üstad inşallah benim gibi hayallerden korkmakla mükellef olmazsın.

mükellef ne demek ❓

(ayrıca bana okdr para çıksa herşeyi yaparım bunuda yazamda gören post kasıyo demesin 😄 )

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: