B
Ba[DC]0mpanY
⭐ 19y
buzz o kdr haber ettin bi sağol diyen olmadı bak 😄 ty bro 😄 bak ilk teşekkürün benden 😄
sbot üyeşiği açılsa hemen 200tane çeekerim anında :D
sbot üyeşiği açılsa hemen 200tane çeekerim anında :D
Hacım 4 senenin acısını burda post kasarak mı geçiriyon 🤤 mesajların 3/2 si senin
yaa ben şimdii üyelik aldımm onun içindede açıyodukya bii bota giriş ID pw onu nasıl acıcaz :s
The email address you entered is already in use. If you have forgotten your password, please click here.
The string you entered for the image verification did not match what was displayed.
bu ne ya
Yaralı styleBi soru daha sorucam ben 10tane uyelik aldim forum id ve pw si var maile aktivasyon gelmiyoe ama foruma giris yapabiliyorum acaba bot icin ayrica acc almiyomuyuz,sbotda aliyorduk??
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap