Icerige atla
Extraloob

MBOT ÜYELİK ALIMI KAPALI

· 96 Yanıt · 50K görüntüleme · Sayfa 3 / 5
Yanıtlar
B
#41
ilkten 8,5TL felan diye biliyorum ilk çıktında sonrada 13 mü 15mi ne olmuştu 😊
L
Lordzek ⭐ 16y
#42
şimdi bunların tanesi 100 silk mi olucak ileride 😈

20 tane alıyım


Olmıcak Şeye Amin Denmez ;)


Olurmu olur 😆

Tamam artık Global den kalksın topic satamıyacağız accountları 😆

msn lerini hatırlamak zorundamıyız ?


Hayır
B
#43
ewet kafana göre msn atma derim 😊 pc de not defteri var yaz d: ye salla klasör açarak en garantisi sora istersen yazılı deftere geçirirsin 😊
B
#44
Ne Account u Alıosanız Alın 2şeyi Unutmayın Alırken
Gizli Yanıt
e-mail

😄 tabi bunda sadece e-mail war 😊 ilerde arıza çıkabilir alın derim 😊
G
Guernica ⭐ 18y
#45
Ne Account u Alıosanız Alın 2şeyi Unutmayın Alırken
Gizli Yanıt
e-mail

😄 tabi bunda sadece e-mail war 😊 ilerde arıza çıkabilir alın derim :)


15 tana aldım belki birgün bir işe yarar
eskiler bilir
B
Buzzz OP ⭐ 18y
#46
msn lerini hatırlamak zorundamıyız ?

şifreyi unutmadığın sürece sorun yok.şifre değiştirirken e-mail adresine şifreni gönderiyor
B
#47
e-mail i işte o yüzden unutmayın diyorum 😊 ilerde sorun yaşamayın
JediMindTricks
#48
2 tane aldım yeter 😊
B
#49
veya ilerdede e-mail onayı isteyebilir güvenlik için bunlar ihtimal tabide her zaman bştan önlemi almak iyidir 😄
G
Guernica ⭐ 18y
#50
sağolun ^^
eskiler bilir
C
Cobalt ⭐ 18y
#51
aktif olmayanlar vs. silinir bence:S
S
SeaLPower ⭐ 16y
#52
Beyler Bir Tane Account Kendinize Ayırın Ve Referansa Hep O Accountu Yazın Belki Bir Hediye Alabilirsiniz MBOTtan ^^ Bir İhtimal ..
B
#53
Beyler Bir Tane Account Kendinize Ayırın Ve Referansa Hep O Accountu Yazın Belki Bir Hediye Alabilirsiniz MBOTtan ^^ Bir İhtimal ..

İP den tespit ederler Sora Bırak Hediyeyi 3ün1 ini alırsın acc yerine direk delete ederler 😊
S
SeaLPower ⭐ 16y
#54
15 Tane Aldım Yeterli ^^
B
#55
😊 2tane aldım 😄 15tane alcam diye saatlerce msn açmanın lusumu yok 😄 uraşamam onla bi nic yazıp bi deftere g.y pw leri kaydetmekle uzun iş 2tane yeter artar 😄
Apprehension
#56
2 tane yeterde atar(((((((((((((( keşke sbotların üye alımıda açılsa 😆 )))))))))))))))))
B
#57
sbot üyeşiği açılsa hemen 200tane çeekerim anında 😄
U
Unforgiven ⭐ 17y
#58
ben böyle bi ara açıkken birkaç tane zula yapmıştım, hepsini sildiler 😆
E
Exezoris ⭐ 16y
#59
resimdeki harfleri doğru yazamıyorum sinirim bozuldu. 😆



15 tane alana kadar anam ağladı summer7:
B
Buzzz OP ⭐ 18y
#60
ben böyle bi ara açıkken birkaç tane zula yapmıştım, hepsini sildiler 😆

silmediler yeni foruma geçince tüm şifreler silindi eğer maillerini hatırlıyorsan http://botters-heaven.net/login.php?do=lostpw burdan yeni şifreni alabilirsin

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: