B
Ba[DC]0mpanY
⭐ 19y
ilkten 8,5TL felan diye biliyorum ilk çıktında sonrada 13 mü 15mi ne olmuştu 😊
şimdi bunların tanesi 100 silk mi olucak ileride 😈
20 tane alıyım
Olmıcak Şeye Amin Denmez ;)
msn lerini hatırlamak zorundamıyız ?
Ne Account u Alıosanız Alın 2şeyi Unutmayın Alırken
Gizli Yanıt
😄 tabi bunda sadece e-mail war 😊 ilerde arıza çıkabilir alın derim :)
msn lerini hatırlamak zorundamıyız ?
Beyler Bir Tane Account Kendinize Ayırın Ve Referansa Hep O Accountu Yazın Belki Bir Hediye Alabilirsiniz MBOTtan ^^ Bir İhtimal ..
resimdeki harfleri doğru yazamıyorum sinirim bozuldu. 😆
ben böyle bi ara açıkken birkaç tane zula yapmıştım, hepsini sildiler 😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap