Evet arakdaşlar arkadaşım mbot süresini uzattı ben aynı bottan login olup kasıyorum ama o ıd pw yazıp olamıyor yanış yazmış olmaz sabahtan beri arkadaşım deniyor beceremiştir diye o girdi teamwearverla pc oda yapamdı sorun var yardım edin sbot almak zorunda kalcaz cok para israfı .
Mbot Süresi uzatıldı fakat ıd pw yazıyoruz girmiyor
· 3 Yanıt · 2.4K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
3. bilgisayar denemişse 12 saat engellenmiştir gece 12:00 veya 2:00 da denesin yani sadece 2 bilgisayar kullanabilir mbotu
Eğer Botu Yeni aldıysan ve forum bilgileri ile giriş yapıyorsan . malesef giriş yapmaz . http://botters-heaven.net/showthread.php?40-Manage-Botaccount bu bölümden bot ıd ve pw alıp . bottan giriş yapabilirsin.
[F MS]
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap