MBOT Kayıtları Açıldı [27.12.2011 ~ Kapandı]
· 18 Replies · 2.8K views 0 reading
18 Replies
Kayıt olmaya ve satmaya uğraşamam 😄
😄 bende ortak arıodum iii oldu açılması ama şimdide kredi lazım :S
Kalkandelen
⭐ 17y
iyi olmuş acılması bende 2 tane alıyım dursun ama şu image kodlara o kadar gıcık gidiyorumki anlatamam 😊
Şimdi burdan aldığımız id ve şifreye kredi yüklemek,botu kullanmamız için yeterlı oluyomu?
çok sağol 😊
Tam acc satın aldım kayıtlar acıldı olacak is mi 😊
[F New]Solo Gitarist
Tam acc satın aldım kayıtlar acıldı olacak is mi :)
söyleseydin verirdim vardı bende 🙄
Şimdi burdan aldığımız id ve şifreye kredi yüklemek,botu kullanmamız için yeterlı oluyomu?
Evet forumdan bi tane bot id-pw oluştur kendine sonra onunla kredi yükle 😉
Tam acc satın aldım kayıtlar acıldı olacak is mi :)
Hocam ortağın yoksa yolluym ücreti mbot lazım bana da 😄 olmadı bi daha ki ay uzatırım ?
Konu neden bos denmesin konacak baska bir sey yok.
/Global.
Zehir hocam ortagım var ya
/Global.
Zehir hocam ortagım var ya
[F New]Solo Gitarist
Konu neden bos denmesin konacak baska bir sey yok.
/Global.
Zehir hocam ortagım var ya
Global için teşekkürler biraz daha süslemeye çalışıyım ama yapıcak bişey yok en fazla üyelik alımı anlatılır yani 😄
m bot silkroad revulation da çalışıyormu ?
Benim Tahminimce Yılbaşına Kadar Kayıtları Açık Tutacaklar. 😱
Sbot`tan Bir Atak Bekliyoruz 🤘
Sbot`tan Bir Atak Bekliyoruz 🤘
[F MS]
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Benim Tahminimce Yılbaşına Kadar Kayıtları Açık Tutacaklar. 😱
Sbot`tan Bir Atak Bekliyoruz 🤘
valla geçti artık aldım bile bugn mbot 😄
Benim Tahminimce Yılbaşına Kadar Kayıtları Açık Tutacaklar. 😱
Sbot`tan Bir Atak Bekliyoruz 🤘
valla geçti artık aldım bile bugn mbot :D
Bug Yolu Düz Gider 😄 sıkıldım artık bıraktım 😄
[F MS]
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Benim Tahminimce Yılbaşına Kadar Kayıtları Açık Tutacaklar. 😱
Sbot`tan Bir Atak Bekliyoruz 🤘
valla geçti artık aldım bile bugn mbot :D
Bug Yolu Düz Gider 😄 sıkıldım artık bıraktım :D
olmayınca da olmuyor her seferinde sıkıldım artık yeter bu kadar diyorum ama sonuç hep aynı 😄
/Kayıtlar kapanmıştır...
/Kayıtlar kapanmıştır...
O zaman topic globalden indiriliyor. Tesekkürler bilgilendirmen icin 😊
[F New]Solo Gitarist
Log in to write a reply.
Log In