Icerige atla
Extraloob

MBOT Kayıtları Açıldı [27.12.2011 ~ Kapandı]

· 18 Replies · 2.8K views
18 Replies
M
mert003 ⭐ 15y
#2
Kayıt olmaya ve satmaya uğraşamam 😄
Vanity
Vanity OP ⭐ 16y
#3
😄 bende ortak arıodum iii oldu açılması ama şimdide kredi lazım :S
Kalkandelen
#4
iyi olmuş acılması bende 2 tane alıyım dursun ama şu image kodlara o kadar gıcık gidiyorumki anlatamam 😊
T
Torquel ⭐ 19y
#5
Şimdi burdan aldığımız id ve şifreye kredi yüklemek,botu kullanmamız için yeterlı oluyomu?
T
tenpanter ⭐ 17y
#6
çok sağol 😊
.NET
.NET ⭐ 19y
#7
Tam acc satın aldım kayıtlar acıldı olacak is mi 😊
[F New]Solo Gitarist
M
mert003 ⭐ 15y
#8
Tam acc satın aldım kayıtlar acıldı olacak is mi :)

söyleseydin verirdim vardı bende 🙄
Vanity
Vanity OP ⭐ 16y
#9
Şimdi burdan aldığımız id ve şifreye kredi yüklemek,botu kullanmamız için yeterlı oluyomu?


Evet forumdan bi tane bot id-pw oluştur kendine sonra onunla kredi yükle 😉

Tam acc satın aldım kayıtlar acıldı olacak is mi :)


Hocam ortağın yoksa yolluym ücreti mbot lazım bana da 😄 olmadı bi daha ki ay uzatırım ?
.NET
.NET ⭐ 19y
#10
Konu neden bos denmesin konacak baska bir sey yok.
/Global.
Zehir hocam ortagım var ya
[F New]Solo Gitarist
Vanity
Vanity OP ⭐ 16y
#11
Konu neden bos denmesin konacak baska bir sey yok.
/Global.
Zehir hocam ortagım var ya


Global için teşekkürler biraz daha süslemeye çalışıyım ama yapıcak bişey yok en fazla üyelik alımı anlatılır yani 😄
Y
ynpz ⭐ 15y
#12
m bot silkroad revulation da çalışıyormu ?
Ufck
Ufck ⭐ 16y
#13
Benim Tahminimce Yılbaşına Kadar Kayıtları Açık Tutacaklar. 😱
Sbot`tan Bir Atak Bekliyoruz 🤘
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Vanity
Vanity OP ⭐ 16y
#14
Benim Tahminimce Yılbaşına Kadar Kayıtları Açık Tutacaklar. 😱
Sbot`tan Bir Atak Bekliyoruz 🤘


valla geçti artık aldım bile bugn mbot 😄
Ufck
Ufck ⭐ 16y
#15
Benim Tahminimce Yılbaşına Kadar Kayıtları Açık Tutacaklar. 😱
Sbot`tan Bir Atak Bekliyoruz 🤘


valla geçti artık aldım bile bugn mbot :D

Bug Yolu Düz Gider 😄 sıkıldım artık bıraktım 😄
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
Vanity
Vanity OP ⭐ 16y
#16
Benim Tahminimce Yılbaşına Kadar Kayıtları Açık Tutacaklar. 😱
Sbot`tan Bir Atak Bekliyoruz 🤘


valla geçti artık aldım bile bugn mbot :D

Bug Yolu Düz Gider 😄 sıkıldım artık bıraktım :D


olmayınca da olmuyor her seferinde sıkıldım artık yeter bu kadar diyorum ama sonuç hep aynı 😄
Vanity
Vanity OP ⭐ 16y
#17
/Kayıtlar kapanmıştır...
.NET
.NET ⭐ 19y
#18
/Kayıtlar kapanmıştır...

O zaman topic globalden indiriliyor. Tesekkürler bilgilendirmen icin 😊
[F New]Solo Gitarist

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: