Icerige atla
Extraloob

mbot açılmıyor

· 5 Yanıt · 3.6K görüntüleme
I
ibrahim777 OP ⭐ 19y
#1
arkadaşlar mbotun son sürümünü indirdim fakat dosya açılmıyor.Herhangi bi hata yazısıda gelmiyor fakat çift tıkladıktan sonra mbot ekranı gelmiyor.Yardımcı olursanız sevinirim
5 Yanıt
Ufck
Ufck ⭐ 16y
#2
Yönetici Olarak Çalıştırmayı Dene 😊
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
I
ibrahim777 OP ⭐ 19y
#3
denedim.yapmadıgım sey kalmadı yine de acılmıyor
Kalkandelen
#4
mbotu sorunsuz çalıştırılması için gerekli programların yüklümü acaba ?

Library Files Download - Net Framework 3.5 - Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package (x86) - .ocx dosyaları yüklümü ?
I
ibrahim777 OP ⭐ 19y
#5
library files-framework ve c++ yuklu. ocx dosyalarından kastınız ?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: