arkadaşlar mbotun son sürümünü indirdim fakat dosya açılmıyor.Herhangi bi hata yazısıda gelmiyor fakat çift tıkladıktan sonra mbot ekranı gelmiyor.Yardımcı olursanız sevinirim
mbot açılmıyor
· 5 Yanıt · 3.6K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
Yönetici Olarak Çalıştırmayı Dene 😊
[F MS]
Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
denedim.yapmadıgım sey kalmadı yine de acılmıyor
Kalkandelen
⭐ 17y
mbotu sorunsuz çalıştırılması için gerekli programların yüklümü acaba ?
Library Files Download - Net Framework 3.5 - Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package (x86) - .ocx dosyaları yüklümü ?
Library Files Download - Net Framework 3.5 - Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package (x86) - .ocx dosyaları yüklümü ?
library files-framework ve c++ yuklu. ocx dosyalarından kastınız ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap