Icerige atla
Extraloob

Mbot - 3 Çar açınca DC atıyor hepsine... Niye böyle oluyor?

· 6 Yanıt · 3.0K görüntüleme
E
EliteGuy OP ⭐ 15y
#1
Nedir bu boyle? 3 tane çar kasmaya verince dc atıyor hepsine bir süre sonra :S
6 Yanıt
NiNCaSu
NiNCaSu ⭐ 19y
#2
Nedir bu boyle? 3 tane çar kasmaya verince dc atıyor hepsine bir süre sonra :S

Bilgisayar'ının performansına bağlıdır.Özelliklerini yazarsanız yardımcı olayım.
E
EliteGuy OP ⭐ 15y
#3
pc 60 çar açabilir... öyle yani..
NiNCaSu
NiNCaSu ⭐ 19y
#4
pc 60 çar açabilir... öyle yani..

Anlatın özelliklerini bizde yorumlayalım. 😎
E
EliteGuy OP ⭐ 15y
#5
ATI readon hd 5800 serisi 1 kg 2 tane ekran kartı 6 gb ddr3 1333 mhz ram 1 terabayt sata i5 işlemci, oldumu??? ne alaka


3 çar diye konu açmıstım fakat denedim sonra TEK çarlada, onada dc atmıstı :S tek çar... Botters heaven'a da sordum joymax bişi yapmış login serverlara reset mi ne atmış dün
NiNCaSu
NiNCaSu ⭐ 19y
#6
ATI readon hd 5800 serisi 1 kg 2 tane ekran kartı 6 gb ddr3 1333 mhz ram 1 terabayt sata i5 işlemci, oldumu??? ne alaka


3 çar diye konu açmıstım fakat denedim sonra TEK çarlada, onada dc atmıstı :S tek çar... Botters heaven'a da sordum joymax bişi yapmış login serverlara reset mi ne atmış dün

Konuşma tarzında seviyeni korursan sevinirim.-Oldu mu?,ne alaka.Burada size yardımcı olmaya çalışıyorum.Joymax dün bir defa reset attı evet.Akşam saatlerinde de redsea'ye reset atıp gerekli kontrollerini yaptı.Sorununuzu kendiniz çözmüşsünüz.İyi forumlar.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: