Nedir bu boyle? 3 tane çar kasmaya verince dc atıyor hepsine bir süre sonra :S
Mbot - 3 Çar açınca DC atıyor hepsine... Niye böyle oluyor?
· 6 Yanıt · 3.0K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
Nedir bu boyle? 3 tane çar kasmaya verince dc atıyor hepsine bir süre sonra :S
Bilgisayar'ının performansına bağlıdır.Özelliklerini yazarsanız yardımcı olayım.
pc 60 çar açabilir... öyle yani..
pc 60 çar açabilir... öyle yani..
Anlatın özelliklerini bizde yorumlayalım. 😎
ATI readon hd 5800 serisi 1 kg 2 tane ekran kartı 6 gb ddr3 1333 mhz ram 1 terabayt sata i5 işlemci, oldumu??? ne alaka
3 çar diye konu açmıstım fakat denedim sonra TEK çarlada, onada dc atmıstı :S tek çar... Botters heaven'a da sordum joymax bişi yapmış login serverlara reset mi ne atmış dün
3 çar diye konu açmıstım fakat denedim sonra TEK çarlada, onada dc atmıstı :S tek çar... Botters heaven'a da sordum joymax bişi yapmış login serverlara reset mi ne atmış dün
ATI readon hd 5800 serisi 1 kg 2 tane ekran kartı 6 gb ddr3 1333 mhz ram 1 terabayt sata i5 işlemci, oldumu??? ne alaka
3 çar diye konu açmıstım fakat denedim sonra TEK çarlada, onada dc atmıstı :S tek çar... Botters heaven'a da sordum joymax bişi yapmış login serverlara reset mi ne atmış dün
Konuşma tarzında seviyeni korursan sevinirim.-Oldu mu?,ne alaka.Burada size yardımcı olmaya çalışıyorum.Joymax dün bir defa reset attı evet.Akşam saatlerinde de redsea'ye reset atıp gerekli kontrollerini yaptı.Sorununuzu kendiniz çözmüşsünüz.İyi forumlar.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap