Icerige atla
Extraloob

MBOT 105 Cave'de Güzel Kasıyomu? İŞTE ÖRNEK

· 11 Replies · 3.3K views
E
exotic OP ⭐ 18y
#1
Bu aralar MBOT 105 Cavede nasıl kasıyo ? sorusunu çok aldım ve bir konu açmaya karar verdim.
Sizin için 105 lwl Wizard/Cleric charımdan görselledim (CHAR HUNTERDİR, LIFE AÇMADAN KASMIŞTIR VE KS ORTAMINDA KASMIŞTIR.)


- Resim Silinmiş.
11 Replies
E
EliteTurk ⭐ 18y
#2
Memnunsun yani bende düşünüyorum hele charlar bi 110 a adım atsınlarda. 🍿
X
Xanthos ⭐ 19y
#3
1 saatte 3 k sp kasmış. 24*3= 72 k sp günlük eh normal sayılır
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#4
1 saatte 3 k sp kasmış. 24*3= 72 k sp günlük eh normal sayılır

Bu cavede çok kolay sp kasıldığını duymuştum kolay dedikleri buysa summer5: 😁
X
Xanthos ⭐ 19y
#5
1 saatte 3 k sp kasmış. 24*3= 72 k sp günlük eh normal sayılır

Bu cavede çok kolay sp kasıldığını duymuştum kolay dedikleri buysa summer5: 😁

artık sp kasmayı bitiren işin fesatlığında... Hunterlar gidip thiefleri,thiefler de gelip hunterları kesiyor. kısır döngü gün boyu devam ediyor.

Önceden günde 150 k sp kasılıyordu.bizzat kastım
A
akreps ⭐ 19y
#6
caveler şuan fazlasıyla dolu buda sp kasarken haliyle biraz yavaşlamaya neden oluyor ..
ilk zamanlar 1 pt yi tamn dolduramadığımız zamnalarda 90k sp ye kadar rahat kasıyorduk ama şuan kalabalıktan dolayı 50-60k'lara kadar düştü bu oran... cool2:
F
favretto ⭐ 16y
#7
caveler şuan fazlasıyla dolu buda sp kasarken haliyle biraz yavaşlamaya neden oluyor ..
ilk zamanlar 1 pt yi tamn dolduramadığımız zamnalarda 90k sp ye kadar rahat kasıyorduk ama şuan kalabalıktan dolayı 50-60k'lara kadar düştü bu oran... cool2:

sen hangi serverdasın . her serverda dolu diye bişey yok..
E
exotic OP ⭐ 18y
#8
caveler şuan fazlasıyla dolu buda sp kasarken haliyle biraz yavaşlamaya neden oluyor ..
ilk zamanlar 1 pt yi tamn dolduramadığımız zamnalarda 90k sp ye kadar rahat kasıyorduk ama şuan kalabalıktan dolayı 50-60k'lara kadar düştü bu oran... cool2:

sen hangi serverdasın . her serverda dolu diye bişey yok..

Bir tek mayada boştur herhaldi 😁
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#9
Bir tek mayada boştur herhaldi 😁

😄
B
#10
Mbot gercekten cok iyi bir bot Sbota rakip.
B
boolartxe ⭐ 18y
#11
Mbot gercekten cok iyi bir bot Sbota rakip.

valla herşeyi doğru yapıyom attak yapıyo dire pain felan basmıyo.hadi lure yaptırıyom sadece gene basmıyo.ee ne zaman bascak öyle dursam olmaz howling shout yaptırıyom gene basmıyo salak bot.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: