Icerige atla
Extraloob

Masaüstü Çok Büyük Gözüküyor

· 12 Replies · 7.0K views
M
Morwena OP ⭐ 19y
#1
Punsier abi Masaüstü benim 1024 * 768 yapınca çok büyük gözüküyor 2 gün önce falan yapıyoduk ama msn çıkmıştın sen yarım kaldı ..

Normalde arkadaşların falan 1024 * 768 yapınca o kadar büyük göstermiyor ...

Bunu iyice Anlatırsan yada Yol gösterirsen sevinirim...
12 Replies
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
1024*768 büyük mü gösteriyor 800*600 yap uygula de sonra 1024*768e çek ardından monitor tazeleme hızını 75 veya daha üstü bir rakama çek monitorun ne kadar çıkabiliyorsa o vakit bak bakalım düzelecek mi Rolling Eyes
M
Morwena OP ⭐ 19y
#3
Hemen bakıyorum bi hacım ...
M
Morwena OP ⭐ 19y
#4
Benim motitör sadeleme hızı 60 mış ondan olabilir mi hacım ?
N
nuk3r ⭐ 19y
#5
önceden 1024*768 de bu şekilde mi gözüküyodu ? yani önceden normaldi de şimdi mi büyüdü ?
M
Morwena OP ⭐ 19y
#6
Ya aslında punsier abi bişey bişey söylemişti o günde Kurtlar vadisi vardı bi baktım çıkmış msnden Twisted Evil
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7
bazen olur bazen olmaz sen çözünürlüğü arttır bir de ekran kartı driver update et bakalım ne olacak Wink
M
Morwena OP ⭐ 19y
#8
Valla hacım ben çözünürlüğü 1024 * 768 yaptım şimdi yeniden ekran kartı driveri indirdim
Şuan oldu gibi ama sonradan gene aynı oluyor detective
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9
ekran kartı update den sonra daha sorun çıkmaz.
M
Morwena OP ⭐ 19y
#10
Walla hacım www.nvidia.com a girdim indirdim ekran kartı driverini şuan için iyi Cool
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#11
ok tamamdır kahvekeyfi
P
Punsier ⭐ 19y
#12
Profilleri silersen sorun olmaz ben bi hafta ugrastimda hallettim bendede cok soluk gozukuyordu monitorden sandim meger nvidia profillerindenmis

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: