Punsier abi Masaüstü benim 1024 * 768 yapınca çok büyük gözüküyor 2 gün önce falan yapıyoduk ama msn çıkmıştın sen yarım kaldı ..
Normalde arkadaşların falan 1024 * 768 yapınca o kadar büyük göstermiyor ...
Bunu iyice Anlatırsan yada Yol gösterirsen sevinirim...
Masaüstü Çok Büyük Gözüküyor
· 12 Replies · 7.0K views 0 reading
12 Replies
1024*768 büyük mü gösteriyor 800*600 yap uygula de sonra 1024*768e çek ardından monitor tazeleme hızını 75 veya daha üstü bir rakama çek monitorun ne kadar çıkabiliyorsa o vakit bak bakalım düzelecek mi Rolling Eyes
Hemen bakıyorum bi hacım ...
Benim motitör sadeleme hızı 60 mış ondan olabilir mi hacım ?
önceden 1024*768 de bu şekilde mi gözüküyodu ? yani önceden normaldi de şimdi mi büyüdü ?
Ya aslında punsier abi bişey bişey söylemişti o günde Kurtlar vadisi vardı bi baktım çıkmış msnden Twisted Evil
bazen olur bazen olmaz sen çözünürlüğü arttır bir de ekran kartı driver update et bakalım ne olacak Wink
Valla hacım ben çözünürlüğü 1024 * 768 yaptım şimdi yeniden ekran kartı driveri indirdim
Şuan oldu gibi ama sonradan gene aynı oluyor detective
Şuan oldu gibi ama sonradan gene aynı oluyor detective
ekran kartı update den sonra daha sorun çıkmaz.
Walla hacım www.nvidia.com a girdim indirdim ekran kartı driverini şuan için iyi Cool
ok tamamdır kahvekeyfi
Profilleri silersen sorun olmaz ben bi hafta ugrastimda hallettim bendede cok soluk gozukuyordu monitorden sandim meger nvidia profillerindenmis
Log in to write a reply.
Log In