Icerige atla
Extraloob

Masaüstü Arkaplan resimlerimiz

· 77 Replies · 17K views · Page 4 / 4
Replies
S
synax_tr ⭐ 19y
#61
Bende masaüstü resmimi değiştirdim =)
Nasıl acep :?
- Resim Silinmiş.


Vallah ne desem yalan olur nasıl söyliyem "böyle janjan janjan "
CEm ylmz gibi 😉
Windy
Windy ⭐ 19y
#62
@OneEyedJack

eski masaüstü arkaplan ın daha güzeldi sanki yeşillik olan

@metalmilitia

arkaplan güzelmiş hacımda fazla göz yorucak kısımları var sanki 😜
O
#63
tamam eve gidince değiştirirm güzel bulursam bulamazsam eskisini takarız yerine^^
A
Aleral ⭐ 18y
#64
- Resim Silinmiş.



Arthas 😎

wow yada wc3 oynuyormusun 🙄
M
#65
Benim kafamdaki wow ile Blizzardın yaptığı çok farklı. Undead karakterler bile fazlasıyla şirin oynamıyorum artık.
T
True Blue ⭐ 19y
#66
WoW'u güzel yapan seylerden biride o grafikleridir,gidip assasin creed gibi bi grafik yapsalar WoW'a Undercity gece rüyalarımıza girer 😄
T
True Blue ⭐ 19y
#67
Yeni masasutu bitek arka tema deişti 😊 Herzaman acık olan seyler yine acık Msn,WoW.

- Resim Silinmiş.
A
Aleral ⭐ 18y
#68
Yeni masasutu bitek arka tema deişti 😊 Herzaman acık olan seyler yine acık Msn,WoW.

- Resim Silinmiş.


😱 O iğrenç yaratığın kadının arkasında ne işi var yapışmış resmen böyle güzel bir kadının böyle acayip tiplere vermesi ilginç 😁
T
True Blue ⭐ 19y
#69
Kaslı erkeklerden hoşlanıodur belki 😊
O
#70
Değiştirdim bu nasıl ^^
- Resim Silinmiş.
S
synax_tr ⭐ 19y
#71
Yeni masasutu bitek arka tema deişti 😊 Herzaman acık olan seyler yine acık Msn,WoW.

- Resim Silinmiş.

YARAtık coştu bence o masaüstü renkliydi beyazladı 😄
4
#72
- Resim Silinmiş.
M
Morwena ⭐ 19y
#73
@4Ever2Gether
masaüstü ekran çözünürlüğün kaçtı ?
Windy
Windy ⭐ 19y
#74
1024 x 768 olması lazım aynı simgeler
M
Morwena ⭐ 19y
#75
1024 x 768 olması lazım aynı simgeler

1024*768 olmadığı için sordum zaten 😎
Windy
Windy ⭐ 19y
#76
bendekilerle simge boyutları aynı ondan söyledim 😊
I
ironEyE ⭐ 18y
#77
bnde 3 tane pc var diğerlerine girince hepsini koyarım...

bu ablamın pc si 2miz beraber kullanıyoz(ablamın gözleri iyi görmediğinden bu arkaplanı koyduk...)

- Resim Silinmiş.

devaımı birazdan... 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: