Bende masaüstü resmimi değiştirdim =)
Nasıl acep :?
- Resim Silinmiş.
Vallah ne desem yalan olur nasıl söyliyem "böyle janjan janjan "
CEm ylmz gibi 😉
Bende masaüstü resmimi değiştirdim =)
Nasıl acep :?
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Yeni masasutu bitek arka tema deişti 😊 Herzaman acık olan seyler yine acık Msn,WoW.
- Resim Silinmiş.
Yeni masasutu bitek arka tema deişti 😊 Herzaman acık olan seyler yine acık Msn,WoW.
- Resim Silinmiş.
1024 x 768 olması lazım aynı simgeler
Log in to write a reply.
Log In