bende o seçeneğin yanında işaret varken seninki gibi oluyor ama işareti kaldırırsam düzeliyor ilginç 😄
Masaüstü Arkaplan resimlerimiz
· 77 Replies · 17K views 0 reading · Page 3 / 4
Replies
Masaüstünde boş bir yere sağ tıkla simgeleri yerleştir oradanda web öğelerini masaüstüne eyrleştire tıkla düzelir
Olmadı ...
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Bilgisayarıma gel. Sağ tuş yap. Üsteki seçeneklerden Gelişmişi Seç. Oradan Performansı seç.
Oradanda "Masaüstü simge etiketlerinde bırakma gölgesi kullan" Bölümünü seç.
Düzelmesi gerekir.
çok kaba bir anlatım oldu ama idare ediver 😊
S
StarkDrache
⭐ 19y
Masaüstünde boş bir yere sağ tıkla simgeleri yerleştir oradanda web öğelerini masaüstüne eyrleştire tıkla düzelir
Olmadı ...
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Bilgisayarıma gel. Sağ tuş yap. Üsteki seçeneklerden Gelişmişi Seç. Oradan Performansı seç.
Oradanda "Masaüstü simge etiketlerinde bırakma gölgesi kullan" Bölümünü seç.
Düzelmesi gerekir.
çok kaba bir anlatım oldu ama idare ediver :)
Eyvallah Oldu Kardeşim Hele Şükür 🎭
rica ederim Biz sizler için varız :)))))
senin adına sevindim
senin adına sevindim
- Resim Silinmiş.
En iyi masaüstü
OSKIJEN'in 😊
En iyi masaüstü
OSKIJEN'in 😊
yoooo yoooo seninkide güzel.Ama bir masaüstünde yoğunluk beyaz renkten oluşur ise insanın gözünü yorar.Tıpkı senin kinde olduğu gibi.Gerçektende resim çok hoş ama bence masaüstü olmamalı. Ya biliyorum kızacaksın ama resimdeki erkekte çok parlakmış.......... 😊
Kızma Sakın. 😊
Kızma Sakın. 😊
yoooo yoooo seninkide güzel.Ama bir masaüstünde yoğunluk beyaz renkten oluşur ise insanın gözünü yorar.Tıpkı senin kinde olduğu gibi.Gerçektende resim çok hoş ama bence masaüstü olmamalı. Ya biliyorum kızacaksın ama resimdeki erkekte çok parlakmış.......... 😊
Kızma Sakın. :)
NE diyon nan sen
😊 şaka şaka masaüstüm normalde mavi arkaplan ve koyu renk dediğin gibi beyaz parlak oluyo dedim hoş görünsün o yüzden neyse yorum için saol ama en iyi seninki 😄
yoooo yoooo seninkide güzel.Ama bir masaüstünde yoğunluk beyaz renkten oluşur ise insanın gözünü yorar.Tıpkı senin kinde olduğu gibi.Gerçektende resim çok hoş ama bence masaüstü olmamalı. Ya biliyorum kızacaksın ama resimdeki erkekte çok parlakmış.......... 😊
Kızma Sakın. :)
NE diyon nan sen
😊 şaka şaka masaüstüm normalde mavi arkaplan ve koyu renk dediğin gibi beyaz parlak oluyo dedim hoş görünsün o yüzden neyse yorum için saol ama en iyi seninki :D
Ben şöyle bir cevap beklerdim. " iyi hoş yorum ama Bana diyorsun da seninkinde de beyaz çok fazla" diyebilirdin.
Böyle söylediğini varsayarsak acaba Cevabım ne olurdu? :))))))))))))))))))))))))))))
" iyi hoş yorum ama Bana diyorsun da seninkinde de beyaz çok fazla"
)
: )
)
😊
şakasına oyle dedim.
sen yanlış anlama 😄
)
: )
)
😊
şakasına oyle dedim.
sen yanlış anlama 😄
" iyi hoş yorum ama Bana diyorsun da seninkinde de beyaz çok fazla"
)
: )
)
😊
şakasına oyle dedim.
sen yanlış anlama :D
Cevap veriyorum.
Böyle bir şaheser karşısında insanın gözü beyazı görmez bile..........
Yani kim takar beyazı böyle bir ........... varken 😊
- Resim Silinmiş.
Herzaman acık olan seyler Msn,Wow.
Herzaman acık olan seyler Msn,Wow.
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Bende masaüstü resmimi değiştirdim =)
Nasıl acep :?
- Resim Silinmiş.
Nasıl acep :?
- Resim Silinmiş.
S
StarkDrache
⭐ 19y
Bende masaüstü resmimi değiştirdim =)
Nasıl acep :?
- Resim Silinmiş.
Gerçekten Çok Farklı Bişi. Böyle Karmaşık Şeyler Gözümü Yoruyor o Yüzden Ben Olsam Kullanmam. 🕵️
Bende masaüstü resmimi değiştirdim =)
Nasıl acep :?
- Resim Silinmiş.
Baya fantastik olmuş 😄
C
Charles Darwin
⭐ 18y
True Blue senin şu masaüstündeki resmini bana verir misin çok hoşuma gitti 😎
- Resim Silinmiş.
http://img139.imageshack.us/img139/3901/hunterwipsketchbyorintt1.jpg
Tepe tepe kullan (:
http://img139.imageshack.us/img139/3901/hunterwipsketchbyorintt1.jpg
Tepe tepe kullan (:
C
Charles Darwin
⭐ 18y
oho süpersin çok teşekkür ederim
- Resim Silinmiş.
captain arada benim reklamı yapmışın benim nick gecio altta 😄
M
MassiveAttack
⭐ 19y
- Resim Silinmiş.
Log in to write a reply.
Log In