ya bu dedıgım sılınmıs dıo nasıl ben tekrar masaustunu goster butonunu gerı getırebılrıım
masa üstünü goster .scf sorun
· 4 Replies · 1.4K views 0 reading
4 Replies
Notepad aç içine şunları yapıştır;
.TXT olarak kaydet istediğin yere. Sonra dosyanın formatını .SCF olarak değiştir çalışır.
[Shell]
Command=2
Ic
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop.TXT olarak kaydet istediğin yere. Sonra dosyanın formatını .SCF olarak değiştir çalışır.
saolasın
saolasın
Ne demek... Razz
Log in to write a reply.
Log In