Başlıktan anlıyorsunuz herşeyi. 😁 Daha 2 gün önce başladım çizeye iyi kötü yorumlarınızı bekliyorum.
- Resim Silinmiş.
Not:Ablam ilk önce göz sonra yüz ifadesi çizmeye başla dedi komple bir yüz ve vücut çizdiğimde tekraradan koyacam. 😁 Topici açarkende baya utandım. 😆
Not2:Webcamdan SS almayı beceremedim.Camdan video aldım videodan ss çektim. 😆
Manga Çizmeye Başladım
· 8 Yanıt · 2.4K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
Tam yüzü çizip mimikleri falan eklemen gerek böyle çöp adamın az gelişmişinden farkı yok 😆
P.S: c/p yaptım biraz çaktırma 🤝 😁
P.S: c/p yaptım biraz çaktırma 🤝 😁
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
güzel çizmişsin ben çöp adam çizemem 😜
çok süper olmuş devamını görmek isteriz =)
O
Optimus Prime
⭐ 18y
çok süper olmuş devamını görmek isteriz =)
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Vay bro elinden neler gelirmiş yahu senin 😜
Çıplak pozları bekliyoruz 😆
Çıplak pozları bekliyoruz 😆
Puahaha daha kafa çizmeyi zar zor yapıyorum o dediğini min 3 hafta sonra çizeriz. 😜
Bir cin ali resmini bile zor çizen biri olarak çok beğendim. 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap