Icerige atla
Extraloob

Manga Çizmeye Başladım

· 8 Yanıt · 2.4K görüntüleme
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#1
Başlıktan anlıyorsunuz herşeyi. 😁 Daha 2 gün önce başladım çizeye iyi kötü yorumlarınızı bekliyorum.
- Resim Silinmiş.
Not:Ablam ilk önce göz sonra yüz ifadesi çizmeye başla dedi komple bir yüz ve vücut çizdiğimde tekraradan koyacam. 😁 Topici açarkende baya utandım. 😆
Not2:Webcamdan SS almayı beceremedim.Camdan video aldım videodan ss çektim. 😆
8 Yanıt
A
Avenger ⭐ 18y
#2
Tam yüzü çizip mimikleri falan eklemen gerek böyle çöp adamın az gelişmişinden farkı yok 😆

P.S: c/p yaptım biraz çaktırma 🤝 😁
H
#3
güzel çizmişsin ben çöp adam çizemem 😜
A
Aesify ⭐ 18y
#4
çok süper olmuş devamını görmek isteriz =)
O
#5
çok süper olmuş devamını görmek isteriz =)
I
#6
Vay bro elinden neler gelirmiş yahu senin 😜
Çıplak pozları bekliyoruz 😆
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#7
Puahaha daha kafa çizmeyi zar zor yapıyorum o dediğini min 3 hafta sonra çizeriz. 😜
X
Xplosive ⭐ 17y
#8
Bir cin ali resmini bile zor çizen biri olarak çok beğendim. 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: