up katılmak isteyen yok mu ?
MAHŞER-I ÇÜMBÜŞ fan club
· 32 Yanıt · 2.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Yaz Benide Yaz Severim Bunları Dilek Cok Sempatik Hatun Fakat Cok Güzel Deil 😊
S
StickControl
⭐ 19y
benide benide 😜
O
OneEyedJack
⭐ 19y
4EverDiLeK ^^
S
StickControl
⭐ 19y
ohooo konuya bakmıon ki War_LorD ayıp ayıp 😐 🤤 😜
😁
😁
Colin:S Banamı Dedin
ayçaya hastayım 😄
benide alın 😊
benide alın 😊
S
StickControl
⭐ 19y
Colin:S Banamı Dedin
hayyy benim aklıma 🙄 kusura bakmıon dimi hacım 🍺
benide yazın cok seviyorum bunları
Sabit pls
bende 🤘 🤘
ya ben yine7.sıradayım nedir bu 7den çektiiğm.burda 7.sıra, euro 2008 b grubunda 7.sıra.bakalım nerelerde karşıma çıkacak daha
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap