Icerige atla
Extraloob

MAHŞER-I ÇÜMBÜŞ fan club

· 32 Yanıt · 2.0K görüntüleme
O
os1 OP ⭐ 19y
#1
MAHSER-I CUMBUS

Mahşer-i Cümbüş, 2001 yılı Mayıs ayında Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih – Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü öğrencileri tarafından kuruldu. Aynı yıl Eylül ayında Ankara Tenedos kafede “ Tiyatro Sporu ” gösterilerine başladı. Mahşer-i Cümbüş 2003 yılının Ağustos ayında İstanbul’a taşınarak faaliyetlerini İstanbul’da sürdürdü.

Mahşer-i Cümbüş kurulduğu günden bu yana Ankara ve İstanbul başta olmak üzere bir çok ilde gösteriler sergiledi ve festivallere katıldı. Türkiye’de Modern Doğaçlama Tiyatro'nun öncüsü olan Mahşer-i Cümbüş, Doğaçlama Tiyatronun gösteri biçimlerinden biri olan “ Tiyatro Sporu ” nu Türkiye’de ilk defa seyirci ile buluşturdu. Ekip bugüne kadar 300'ün üzerinde “Tiyatro Sporu” , 100'ün üzerinde "Beyin fırtınası" gösterisi yapdı. 12 Uluslararası Tiyatro Festivalinde Türkiye'yi temsil etti.

Kuruluşunun 5. Yılında kendi sahnesi " Mahşer-i Cümbüş Hayalhanesi " ni açtı. Kuruluşunun 7.yılında Beşiktaş Kültür Merkezinde GALA gecesi ile izleyiciyle buluştu

Buda Kendileri
vuwqo.jpg
Üyeler
1)WaR_LorD
2)Mumya
3)yeongyang
4)Titus Pullo
5)OneEyedJack
6)Mr_DangeR
7)ganigani
8 )hmzsnmz
9)KolerA
10)CaN_KsK
11)just_life
12)DoNJuaN
13)MooNLiFe
14)Colin
Dosyalar (1)
32 Yanıt
B
#2
başlığını küçültürmüsün.
O
os1 OP ⭐ 19y
#3
hemen
M
Mumya ⭐ 19y
#4
EN BEN BEN BEN ::D
Hepsi süper ama
en sevdiğim grup

Ayhan, Burak,Dilek
:D:D
Y
yeonyang ⭐ 19y
#5
bende katilmak istiyorum cok seviyorum bunlari 😄
T
TitusPullo ⭐ 19y
#6
Benide çizittiri ver hacım. Pek bişi anlamadım ama zamanla öğreniriz muhabbeti (:
M
Mumya ⭐ 19y
#7
Ya ben 2 aydır gönderiorm şapka turu için 1 defa bile okunmadı :D:D
O
os1 OP ⭐ 19y
#8
Ya ben 2 aydır gönderiorm şapka turu için 1 defa bile okunmadı :D:D

ben 4 kez fln gonderdim benımkide okunmadı
M
Mumya ⭐ 19y
#9
Bu hafta aramayı denicem. Düşersem tüm exl ailesine selam söylemeyi unutmam 😄
O
#10
Burak benide ekle hemen 1. sıraya 😄 torpil yap biraz severim bunu izleriz ailecek 😁
O
os1 OP ⭐ 19y
#11
ayrımcılık yok ^^ 😁 😁 😁 😁
O
#12
O zmn sil :x :x
Ps:Şaka nan şaka ağlama hemen xD
O
os1 OP ⭐ 19y
#13
eziksin işte ezik ezik konuşuyorsun xD
O
#14
eziksin işte ezik ezik konuşuyorsun xD

Topicin amacı kaçıyor geçiniz.com ➡️
O
os1 OP ⭐ 19y
#15
zaten senın mesaj yazdığın her topicin amacı kacıyor (nokta)xD
O
#16
Sus nan zati yarın ölüm günüm 😐
U
Uykucu ⭐ 19y
#17
Yaz Benide!
E
eL`dode ⭐ 19y
#18
Vay mahşer-i cümbüş fan mı.Bensiz olmaz benide eklersen güzel olur.4ever ayhan 😄
F
FreeDom ⭐ 18y
#19
Vay mahşer-i cümbüş fan mı.Bensiz olmaz benide eklersen güzel olur.4ever ayhan :D

Aynen Katılıorum Dostum Ama 4EverBurak 😜
PS:Bnide Ekle Pls 😘
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#20
yaz yaz yaz benide yaz 👍
[ek #12654]

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: