1 lvl moblara 8 atmaktan sıkıldım. Bunlara atak yapmamanın bir yolu var mı sbotta?
LvL 1 e atak yapmaktan kurtulmanın bir yolu var mı ???
· 9 Yanıt · 994 görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
valla bunun bi çaresi varmı sbotta 8 skill boşa gidio ona değil geçen zamana yazık 😞
mob seçme yok ki aslında güzel öneri gelse ne güzel olur.
Bir sene önce felan belki dahada önceden agbot kullanmıştım. Ücretsiz bottu onda bile vardı 😊
Goldbotlar onlara attack yapmıyorlar. Bizde bunu çözebilsek çok güzel olur.
Wizardlar Charge squall , bowcular kombo kullanarak 2-3 skillde daha az zaman harcayarak kesebilirler. Ayrıca saldıran pet(kurt,ayı,karga,kanguru vs...) kullanın 1 atak fazladan yapmış oluyorsunuz.
Goldbotlar onlara normal vuruyorlar attack yapmadan, ayrıca bowcuysanız 6 'lı combo vs ile çok rahat kesiyorsunuz ..
EXL | SRO | İŞKOLİK
viewtopic.php?f=567&t=171793
Sbotta bu Moblara Vurmamanın Çözümü Yukarıdaki Linkdeki Mesajdadır.
Çok teşşekkürler çok yararlı oldu 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap