Icerige atla
Extraloob

LvL 1 e atak yapmaktan kurtulmanın bir yolu var mı ???

· 9 Yanıt · 994 görüntüleme
I
IorıYAGAMI OP ⭐ 19y
#1
1 lvl moblara 8 atmaktan sıkıldım. Bunlara atak yapmamanın bir yolu var mı sbotta?
9 Yanıt
R
RiqueLme ⭐ 19y
#2
valla bunun bi çaresi varmı sbotta 8 skill boşa gidio ona değil geçen zamana yazık 😞
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
mob seçme yok ki aslında güzel öneri gelse ne güzel olur.
I
IorıYAGAMI OP ⭐ 19y
#4
Bir sene önce felan belki dahada önceden agbot kullanmıştım. Ücretsiz bottu onda bile vardı 😊
J
JetHomme ⭐ 19y
#5
Goldbotlar onlara attack yapmıyorlar. Bizde bunu çözebilsek çok güzel olur.
X
Xanthos ⭐ 19y
#6
Wizardlar Charge squall , bowcular kombo kullanarak 2-3 skillde daha az zaman harcayarak kesebilirler. Ayrıca saldıran pet(kurt,ayı,karga,kanguru vs...) kullanın 1 atak fazladan yapmış oluyorsunuz.
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#7
Goldbotlar onlara normal vuruyorlar attack yapmadan, ayrıca bowcuysanız 6 'lı combo vs ile çok rahat kesiyorsunuz ..
EXL | SRO | İŞKOLİK
I
IsaurA ⭐ 18y
#8
viewtopic.php?f=567&t=171793

Sbotta bu Moblara Vurmamanın Çözümü Yukarıdaki Linkdeki Mesajdadır.
I
IorıYAGAMI OP ⭐ 19y
#9
viewtopic.php?f=567&t=171793

Sbotta bu Moblara Vurmamanın Çözümü Yukarıdaki Linkdeki Mesajdadır.


Çok teşşekkürler çok yararlı oldu 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: