Icerige atla
Extraloob

Lv 90 icin İnt^ci Yapılandırma Çalışmaları !!Görüşler pls

· 24 Yanıt · 3.1K görüntüleme
R
Ray_jovan OP ⭐ 19y
#1
İNT'ci char yapılandırma

Merhaba arkadaşlar burada biraz int ci charlara degineceğiz.Ben bir kac fikrimi beyan ettim, sizlerden de fikirlerinizi beyan etmenizi bekliyorum extraokk


1.si Şimdi 90 geldinde fireye verirsem onun yanında bicheona yada lytg vermem lazım bu 3 ünü verdigimiz zaman ise cold cok geride kalıyor. Coldu da açmazsak ne olur. İntci bi char yalan olur snow shield yok str ciyle kapışmak icin, ozamanda bi anlamı kalmaz charın böle yaparsak saçma olur bence bunu geçelim.... Geçiniz.com Twisted Evil

2.si Full nuker :> Lytg , fire , cold bide böyle bi yapılandırma var tabi, şimdi benim şu andaki yapılandırma şeklim bölye arkadaşlar. Tamam güzel bi yapılandırma şekli ama şöyle birsey var 3 master lv 80 yaptıgımızda geriye kalıyordu 60 master lv, onuda ben gittim heuksala verdim heuksala vermemin sebebi 1097 hp gelmesi, protectör full seti +5 yapıtım full blue bastım çok güzel bi char oldu yaklaşık 10 k ya yakın hp oldu 19950 gibide bi mp sağladım elimde +7 sword mag% (77) +6 shield br 18 şimdi böyle yaptıgımda charımda memnundum cok güzel oluyor üstelik cok da sağlam bence ama bende zamanla full nukeden sıkıldım biraz charın farklı skiller kulanması lazım .............
şimdi gelelim 90'a arkadaşlar full nuke yapar isek Lytg,cold,fire 90 ee geriye kalıyor 30 master lv buda gidip heuksala verdigin zaman gelecek olana hp 250 - 300 gibi bi rakam buda bizi kurtarmaz sanırım, bicheona verisek eger 30 block ration var oda fazla verecegini zannetmiyorum. onun icin de bu yapılandırmanında beni kurtarmayacagını düşünmüyorum... bide degim gibi bende biraz full nukeden sıkıldıgım icin farklı düşünüyorum birazda kendimi ikna etmeye çalısıyorum Twisted Evil burasıda geçiniz :=> . com Twisted Evil

3 .cü yapılandıra fire 90 bicheon 90 lytg 72 cold 48 bide böyle düşündüm ben şimdi arkadaşlar fire ile bicheon güzel , ama lytg ile cold biraz düşük kaldılar neden diyecek olursanız strciler yeni sikiller gelcek ver bunların upları ee bunlara karşılık daha iyi bi defancemizin olması gerekmez mi? Bunun yanı sıra lytg var buda yeni nuke gelicek yeni parir ratio gelicek ve kosma geride kalıcak onun icin bu yapılandırmada pek iyi olmadı ... geçiniz .com Twisted Evil

4. cü ise Lytg , cold, bicheon := 90 bu bi cok arkadaşa saçma gelebilir ama şöyle düşünelim tamam burada fire olmaya bilir, ama ne yapalım bide böyle düşünmek lazım ben diyorum ki eger garmet full +5 set giyerisek fireyi bi türlü kurtarırız, firenin intci icin verdigini garmetle saglaya biliriz, diyeceksiniz ki peki str karşı gamet elbisenin bi degeri yok onuda çözümü var eger elimize +7 br 17-18 gibi bi kalkan olursa ondan kurtuluruz. Zaten bicheonun altında ki block rationa verdigimiz taktirde baya bi block geliyor bide zaten coldu acmış olucaz buradanda biraz defancemiz fazla olucaktır 80 snowuda actıkmı bi sorun kalmaz sanırım üstelik yeni devirme skili ile batırma skili geldigi icin bide 90 yapar ise bicheonu devamlı str glavie düşecektir yada digerler ....... geriye kalıyor 30 master lv onuda firenin en altındaki phy damege versek bicheon skillerinin biraz daha iyi vurmasını saglarız en azından......

Benim görüşlerim bölye arkadaşlar varsa başka bi görüşü detaylı bi şekilde anlatırsa sevinirim......
24 Yanıt
F
fsm ⭐ 19y
#2
guzel paylaşım ve düşünceler alakasız bi soru şimdi lvl 90 nezaman geliyor
R
Ray_jovan OP ⭐ 19y
#3

guzel paylaşım ve düşünceler alakasız bi soru şimdi lvl 90 nezaman geliyor


2 ay kaldı.. Allahın izniyle gelicek
_
_titan_ ⭐ 19y
#4
lihgt. 90
bicheon 73
cold 80
fire 57
buda benden halil ama ne yaparsan yap birinden açık vercen Rolling Eyes
R
Ray_jovan OP ⭐ 19y
#5

lihgt. 90
bicheon 73
cold 80
fire 57
buda benden halil ama ne yaparsan yap birinden açık vercen Rolling Eyes


saol abi ama böyle yaparsam 2 ana skill olması gerekir ben böyle kimseyi yıkamam ki sence olurmu böyle
R
Ray_jovan OP ⭐ 19y
#6
2.si böyle yaptıgımda ben bicheonda yeni gelen skilleri kulanamıycam en azından 2 ana skill olması lazım ki milleti kese bilelim sen ne düşünüyon?
O
Ottoman ⭐ 19y
#7
90 oldugunda mastery level 300de kalmazki arttırırlar biraz daha Twisted Evil kahvekeyfi
_
_titan_ ⭐ 19y
#8
benim düşüncem şuydu
imbue olarak lytg. olcak ve 90 da %18-19 gibi mag attackı artıran buf olcak. 70 nuke ve yeni gelen nuke
cold 80 olursa yaklaşık 150 phy defans veriyo ve snow shield mag ve phy damageleri %50 mp ye yönlendiriyo
bicheon 73 olursa rakibe 71 de ki skille bleed 73 deki skillede bleed + impordent + division bulaştırarak rakibin phy+mag devansını %20 düşürerek daha fazla vurabilirsin
kalan 57 masteryde fireye vererek azda olsa mag defans alırsın
benim düşüncem böyleydi ama karar yinede senin çok değişik seneryolar cıkar bu konuda extraokk
L
LibLibi ⭐ 19y
#9

90 oldugunda mastery level 300de kalmazki arttırırlar biraz daha Twisted Evil kahvekeyfi

artmiyacak...
lvl 90 charLar var Korede faLan skiLLerindeki MasteryLEre dikkat et perde
L
LibLibi ⭐ 19y
#10
vaLLah Roj hacim benim dedigimi Secmissin Light Cold Bicheon =)
Bence güzeL bir yapiLandirma ve Fire sana ne gerek?`imbue ? nukes? Mag Buff?
Zaten fuLL intsin! bir fuLL int chara fire gereksiz...
Mag defense zaten fuLL >_>
Fire Imbue ve NukeLeri, Light imbue ve nukeLerLe zaten aratmazsin ( fuLL int charda )
ve arkdasim bak coLd acacam diyorsun ve Bicheonda beni ii dinLe benden bir Tavsiye hem Light Imbue ac hem CoLd inan bana kasarken Light kuLLan ve Pvpde bicheon skILLer kuLLanirsan -> coLd Imbue kuLLan ve nukeLerLe pvp yaparsan -> Light Imbue kuLLan dene bunu .. Wink
HercuLeste kasan arkdasLAr yorum yapsinLAr...
orada bir arkdas var ismi NoName sor bakaLim nasiL bir adam Twisted Evil
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#11
noname hayvan adam full int ama yatmıyor cold 80 de ama benimde farm bitsin ilk kesecegim kisi o
L
LibLibi ⭐ 19y
#12
eferim anIL apyoLa faLan yeni Servere gececez FreakZ aciLAcak tanirsin apo da geLiyo bende aynen cold light bicheon acacam bakaLim ne oLacak Twisted Evil
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#13
nasıl apo gelior benim haberim yok Very Happy
L
LibLibi ⭐ 19y
#14
hihiiihihih
gececez popcorn
sor kendisine zaten onda SM yokmu hem HerküLde kasa hem bizLe hmm
R
Ray_jovan OP ⭐ 19y
#15
abi iyi diyorsunda bicheona yeni skiller gelicek devirmenin yenisi kesin gelicek bide batırmalar gelicek ben bunlarım acmasan bi işe yaramaz...... lygt güzel bi imblue ama lytg yanında onun kadar saglam bi imblue daha lazım tek basına bi işe yaramaz ...... en azından onun kadar sağlam bi skill daha lazım bence?
N
NERWAGUS ⭐ 19y
#16
ii hadi bakalim ek tercihlerden gidebilirsem uniye bende gelirim yeni servera
R
Ray_jovan OP ⭐ 19y
#17
şu bicheona zehir yedirme davasını koymasalardı ben yapcagımı biliyordumda onlar olgugu icin işler deigişti
J
J0K3R ⭐ 19y
#18
bence cold 70 lıght 90 fire 90 bıcheon 45 yatır batır Nihahahaha.com
R
Ray_jovan OP ⭐ 19y
#19
güzel başka fikri olan arkadaşlar yok mu
F
fsm ⭐ 19y
#20
ya ben full int gitmiyorum 5/1 suanda yapılandırdıgım char bende fire olmazsa olmaz fire 90 elektrik 90 bıecheon 90 cold 30 ile %20 snov shild bana uyan bu olur heralde peki yeni silah ve kıyafetler geliyoırmu eyer ole ise 70 lvl im bu arada 80 yaparım kıyafete cok yatırım yapmayım ben yeni kıyafetler gelicekse :)) gelcekmi ? 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: