90 light 90 fire 90 lighting sword&shied ve pro giyinmeyi öneriorum...fire ve lighting i atak için coldu defans için sonuçta intsin ve phy defans açığın olcak..Ayrıca snow shield skilinide unutmayalım..Ha bişey sorcam 2 aya 90 gelcek mi cidden ?
Lv 90 icin İnt^ci Yapılandırma Çalışmaları !!Görüşler pls
· 24 Yanıt · 3.1K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
arkadaslar peki 90 lvl gelince master lvl 300 demi kalacak billen varmı ?
malesef 300 kalıcak
fire-bicheon 90 , lght 80 cold 40. böylece snow shieldden de faydalanmıs olursunuz diye düşünüyorum. tabi ki sword-shield sart Very Happy
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap