arkadaşlar ben görev yöneticisinden işlemlere gelip internet IEXPLORE.EXE yi sonlandırdım sonra pc hantallaşmaya başladı internete girdiğim zaman çok geç açılıyor sayfalarda donmalar meydana geliyor lütfen nsaıl düzelticem bi çözümü varmı bu arada görev yöneticisinde ıexploder.exe yi 60k gösteriyor normalde 10k gösteriyordu yardım lütfenn
lütfen yardım edin
· 5 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
1) makinana restart at.
2) firefox kullan.
yok ben ie ile takılmak istiyorum diyorsan full system scan disk ve defrag yaparsan muhtemel basit sorun ortadan kalkar.
2) firefox kullan.
yok ben ie ile takılmak istiyorum diyorsan full system scan disk ve defrag yaparsan muhtemel basit sorun ortadan kalkar.
scan disk ve refrag ı nsaıl yapacam adminim ?
bilgisayarım >>> hdd sağ tuş ile bas >>> özellikler >>> araçlar >>> hata denetimi >>> sonrasında disk birleştirme.
ok saol adminim deniyecem ama galiba virüs girdi pcye :S
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap