Icerige atla
Extraloob

>>> Lost The Final Season / 17-18. Bölüm Yorumlar

· 24 Yanıt · 6.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
#21
Harika bir final izettiklerini düşünüyorum. Her saniyesini tüylerim diken diken izledim. Bir efsanenin bitişine tanık olduk ne diyeyim. Çok üzüldüm ama, üniversiteyi kazanırsam tekrar baştan almayı düşünüyorum. Lost tişörtümü de saklamayı düşünmeye başladım ahaha nese:
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#22
1-2 mükemmel
3 idare eder
4 sıkıcı
5 normal
6 heyecanlıydı
final pert neden derseniz adamlar o kadar dağıttılar ki ben düşünüyordum nasıl toplayacaklar diye ki toplayamadılar normal bir sonuç kestirip attılar.
J
JusTaGame ⭐ 18y
#23
Harika bir final izettiklerini düşünüyorum. Her saniyesini tüylerim diken diken izledim. Bir efsanenin bitişine tanık olduk ne diyeyim. Çok üzüldüm ama, üniversiteyi kazanırsam tekrar baştan almayı düşünüyorum. Lost tişörtümü de saklamayı düşünmeye başladım ahaha nese:

yine heycanlıydı.Heycanlı bi şekilde izledim yine ama sonun da bi sonuç yazsaydı herkes sussaydı.Şimdi herkes Farklı bi şe ler soyluyo çogunluk berbat diyo..
M
#24
Harika bir final izettiklerini düşünüyorum. Her saniyesini tüylerim diken diken izledim. Bir efsanenin bitişine tanık olduk ne diyeyim. Çok üzüldüm ama, üniversiteyi kazanırsam tekrar baştan almayı düşünüyorum. Lost tişörtümü de saklamayı düşünmeye başladım ahaha nese:

yine heycanlıydı.Heycanlı bi şekilde izledim yine ama sonun da bi sonuç yazsaydı herkes sussaydı.Şimdi herkes Farklı bi şe ler soyluyo çogunluk berbat diyo..

Hacım sen beğendiysen gerisi umrunda olmasın ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: