Arkadaşlar LoL PBE de fazladan hesabı olan bana PM atabilir mi lütfen ? Çok ihtiyacım var 😊 Şimdiden teşekkür ederim.
LOL PBE
· 11 Replies · 2.4K views 0 reading
11 Replies
evet arkadaşlar benimde pbe üyeliğe ihtiyacım o kdar update yaptım boşa gitti hepsi üyelik olmayınca lütfen yardım edin
ya arkadaşım bu pbe üyeliği para satılan bişey olan adam size niye beleş versin neyin yardımını istiyorsunuz ya
öyle deme ben elimdekini zamanin da vermiştim böyle başlık açan birine
Bana da PBE üyelik lazım , E-Pin karşılığı Satan veya Hayrına veren 😊 olursa çekinmeden alırım.
NOT: Şuanda tatildeyim 03.02.2014 tarihinden sonra satan kişilerden alabilirim yani fiyatıyla şuanda özel mesaj atabilirsiniz, hayrına verecek olanlara özel mesaj kutum her zaman açık 😊
NOT: Şuanda tatildeyim 03.02.2014 tarihinden sonra satan kişilerden alabilirim yani fiyatıyla şuanda özel mesaj atabilirsiniz, hayrına verecek olanlara özel mesaj kutum her zaman açık 😊
elimde 4 tane var yine de vermem ya da satmam
Arkadaş alırken bana da almasını söylemiştim, aldı girmeye üşendim şifresini bile istemedim.. Ne yapacaksınız bu kadar merak ediyorum 😄

Bu mesaj SubDue rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bravo.
elimde 4 tane var yine de vermem ya da satmam
Bravo.
Bu mesaj SubDue rumuzlu uyeden alinti yapildi
kontrol et bakalım çalışıyolar mı D:D:D
elimde 4 tane var yine de vermem ya da satmam
kontrol et bakalım çalışıyolar mı D:D:D
Bu mesaj SubDue rumuzlu uyeden alinti yapildi
daral:
elimde 4 tane var yine de vermem ya da satmam
daral:
Güncel, satmak isteyenler bana da ulaşabilir.
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Log in to write a reply.
Log In