Fizz oyna oynaması acayip zevklidir 😄 Çok eğleniyorum ben oynarken assasin bi hero zaten dalıp dalıp kaçıyorsun :)
biraz önce fizz yanımda 30 kill yaptı yarısı benim asistim 😄
Fizz oyna oynaması acayip zevklidir 😄 Çok eğleniyorum ben oynarken assasin bi hero zaten dalıp dalıp kaçıyorsun :)

pbe ne? biraz yabancıyımda
Evet beyler asrın sorusunu soruyorum. Tryndamare mi Garen mi Master Yi mi Darius mu? 😜 Bunların hepsi tank diye biliyorum.(yanlış da olabilir 😜 ) Hangisi daha iyi? Tavsiyelere ihtiyacım var :P

Evet beyler asrın sorusunu soruyorum. Tryndamare mi Garen mi Master Yi mi Darius mu? 😜 Bunların hepsi tank diye biliyorum.(yanlış da olabilir 😜 ) Hangisi daha iyi? Tavsiyelere ihtiyacım var :P
Garen tank. Digerleri pek sayilmaz tanky diyelim onlara ama master yi hic degil zaten master yinin defansi cok az ama master yiye AP kasarsan w skillini kullandiginda tam bir tank oluyor canini fulluyor. Tryndamare 2 sayfa once aciklamistim eglenceli hayvan gibi bir hero 😄 Darius da oyunun en basit herolarından ama zevkli oluyor ustteki posttaki videoyu izle ^^ acmak icin soruyorsan bir darius parasina 3master yi, 3garen, 3tryn acabilirsin IP ile yani
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildiEvet beyler asrın sorusunu soruyorum. Tryndamare mi Garen mi Master Yi mi Darius mu? 😜 Bunların hepsi tank diye biliyorum.(yanlış da olabilir 😜 ) Hangisi daha iyi? Tavsiyelere ihtiyacım var :P
Garen tank. Digerleri pek sayilmaz tanky diyelim onlara ama master yi hic degil zaten master yinin defansi cok az ama master yiye AP kasarsan w skillini kullandiginda tam bir tank oluyor canini fulluyor. Tryndamare 2 sayfa once aciklamistim eglenceli hayvan gibi bir hero 😄 Darius da oyunun en basit herolarından ama zevkli oluyor ustteki posttaki videoyu izle ^^ acmak icin soruyorsan bir darius parasina 3master yi, 3garen, 3tryn acabilirsin IP ile yani
Yani diyorsunuz ki Darius için kasma boşuna sıra ile Yi , Tryn aç.Tamamdır. Bu arada Tryn 30 levelden sonra ranked maçlarda boyuna banlıyorlarmış diye duydum. Alıştıktan sonra ortada kalmayalım 😄
Bir de Vladimir nasıl bir champ? Bildiğimiz warlock. Zor mudur kullanması?

Herakrossbotlara karşı maçlarda miss fortune aldım biraz alıştım gibi ona 🤘

ARKADAŞLAR SAKIN HEIMERDINGER ALMAYIN .
abi böyle useless berbat bir hero olabilir mi hantal böyle gank gelir kaçamaz almayın benden demesi :D

HerakrossARKADAŞLAR SAKIN HEIMERDINGER ALMAYIN .
abi böyle useless berbat bir hero olabilir mi hantal böyle gank gelir kaçamaz almayın benden demesi :D
Log in to write a reply.
Log In