Icerige atla
Extraloob

Loaderı Acamıyorum:S

· 5 Yanıt · 2.2K görüntüleme
DukeNukem
DukeNukem OP ⭐ 19y
#1
Yaf Ben Loaderi Sorunsuz Bi Şekılde Kullanıyordum.Ama Bi Hata Almaya Başladım.Hata:D3D9 Aplication.Bu Hatayı Alıyorum.Bu Nedenle 2.charı Acamıyorum.Ama Başka bi Oturumdada 1 Char Acabiliyorum.2 cısınde Aynı Hatayı Veriyor.Neden Acaba ❗ ❗
5 Yanıt
DukeNukem
DukeNukem OP ⭐ 19y
#2
Beyler Lutfen Yardım Edin ?!!!!!!.....
R
Romeo_ ⭐ 19y
#3
Silip tekrar yüklemeyi denedin mi ? belki çözüm olur
DukeNukem
DukeNukem OP ⭐ 19y
#4
Yaptım Ama Olmuyo 🙄İlk Chara Normal Yada Srobotla Giriyorum.2inci Charı Acıcam Ama hata Alıyorum 😳
DukeNukem
DukeNukem OP ⭐ 19y
#5
Beyler Yardım Edin

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: