Yaf Ben Loaderi Sorunsuz Bi Şekılde Kullanıyordum.Ama Bi Hata Almaya Başladım.Hata:D3D9 Aplication.Bu Hatayı Alıyorum.Bu Nedenle 2.charı Acamıyorum.Ama Başka bi Oturumdada 1 Char Acabiliyorum.2 cısınde Aynı Hatayı Veriyor.Neden Acaba ❗ ❗
Loaderı Acamıyorum:S
· 5 Yanıt · 2.2K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
Beyler Lutfen Yardım Edin ?!!!!!!.....
Silip tekrar yüklemeyi denedin mi ? belki çözüm olur
Yaptım Ama Olmuyo 🙄İlk Chara Normal Yada Srobotla Giriyorum.2inci Charı Acıcam Ama hata Alıyorum 😳
Beyler Yardım Edin
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap