Icerige atla
Extraloob

@/@lll*Haydin Ö.S.S. Soruları Hazırlayalım*lll@/@

· 48 Yanıt · 4.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
G
GliseriN2 ⭐ 18y
#21
türktelekoma neyimiz girsin?
A)kafamız
B)kolumuz
C)ayağımız
D)bacağımız
E)hepsi

🤘 🤤
E
eL`dode OP ⭐ 19y
#22
Aşşağıdakilerden hangisi daha ağırdır?
A)1kg pamuk
B)1kg demir
C)100gr demir
D)0.001ton demir
E)1000000000 mikrogram demir
F
F10diP| ⭐ 19y
#23
aşağıdakilerden hangisi Türkiyenin en iyi forum sitesidir..
a-extraloob
b-extraloob
c-extraloob
d-extraloob
e-hepsi
S
Sniker ⭐ 19y
#24
ARkadaşmızın bu topici açma nedeni nedir?
A) YAzı yazanları salak durumuna düşürmek.
B) Sınava girecek arkadaşlarımıza ücretsiz destek sunmak
C) ÖSYM destek olmak
D) Post kasmak / kastırmak 😁
E) Makara
M
musman ⭐ 19y
#25
Ankaradan kalkan Bir otobüs saatte 200km ile gidiyor.(otobüs 200bascakta görecem)Bu otobüs 10dakkada bir mola verip 5dakkada bi kalkarsa kaç yılda antartikaya varır?
a-Soruya bak
b-Hiçbi zaman
c-elbet varır
d-vardığı günleri görmek nasip bile olamaz
e-....yiyosa sen cevapla soruyu ösym 😠
D
drotalion ⭐ 19y
#26
aşşağıdakilerden hangisi doğrudur?
a)öss ye katılan öğrencilerin 99% u milli eğitim bakanlığına küfür ediyor
b)öss ye katılan öğrencilerin 60% küfür dağarcığı gelişiyor
c)öss ye katılan öğrencilerin 75% ine yakını günde ettiği küfür ortalaması artıyor
d)öss ye katılan öğrencilerin çoğu manyayıp kafayı yiyiyor
e)hepsi lan hepsi, çıldırtmayın.
E
eL`dode OP ⭐ 19y
#27
Aşağıdakilerden hangisi MSN'in açılımıdır?
A)Mesajlaşıyorum seninle netten
B)kem küm,.. şey yani,, ııi
C)MeSaj-ı Net
D)Çok biliyosan sen söle
E)Mesajlaşma şeysi...
B
Black Rain ⭐ 19y
#28
Asansörün Altında Durmak Yasaksa Yasağın Üstünde Durmak Asansörmüdür?
Aşağıdakilerden Hangisi Yukarıdaki Sorunun Cevabıdır?
A.)Evet
B.)Hayır
C.)Gülmekten Cevaplayamıyorum
D.)Çok Soğuk Bir Espiri
E.)Salak Salak Sorular Sorup Benim Asabımı Bozma Len (Recep İvedik Tarzı)
E
eL`dode OP ⭐ 19y
#29
bir hortum 1000m3 havusu 2 saatte dolduruyor.diğer bir hortum aynı havuzu 1.30 saatte dolduruyor.Buna göre bir filin hortumu bu havuzu ne adar zamanda boşaltır?
A)Filin boyuna bağlı
B)5 saatte boşaltır mıki?
C)Fili bilemem ama itfaiye hortumu daha hızlı boşaltır
D)Bir hortumun nesi var 2 hortumun hızı var
E)Cevap yoktur sorunun kalitesi p*ktur
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#30
Aşağıdakilerden hangisi bir markadır?
A) Cony
B) Sie-mens
C) Boşh
D) Cosh
E) Samsun
G
#31
Aşadakılerden hangısı turk markasıdır?
A)LCW
B)Beymen
C)Gima
D)ChampionSA
E)Ulan dünyada türk markasımı kaldıkı bunlar turk olsun sahıplerı hepsını satıyo
A
Aleral ⭐ 18y
#32
Soru- Siz bir otobüs şoförüsünüz 1. durakta 1 kişi iner 3 kişi biner 2. durakta 3 kişi iner 2 kişi biner 3 durakta 6 kişi iner 2 kişi biner son durakta 2 kişi iner 0 kişi binerse bu şoför kaç yaşındadır ?

Hadi siz cevaplayın 😁
G
#33
Soru- Siz bir otobüs şoförüsünüz 1. durakta 1 kişi iner 3 kişi biner 2. durakta 3 kişi iner 2 kişi biner 3 durakta 6 kişi iner 2 kişi biner son durakta 2 kişi iner 0 kişi binerse bu şoför kaç yaşındadır ?

Hadi siz cevaplayın 😁

hacı valla aklıma ılk bu geldıde yazmadım ama galıba cevabı bılıyorum 17 😄 😆 😆
A
Aleral ⭐ 18y
#34
Evdeki dergileri karıştırırken gördüm yazayım dedim
T
texas851 ⭐ 18y
#35
Soru:Silkroadda Kaçta bir Sos Düşer
A)1000 de 1
B)10000 de 1
C)100000 de 1
D)1000000 de 1
E)1000000000 de 1
G
gry1903 ⭐ 18y
#36
😄
R
Rhea ⭐ 19y
#37
Aşağıdakilerden hangisinde kafiye vardır:
A)Şakaklarıma kar mı yağdı ne var?
B)İstanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı.
C)Yanmak ta olsa artık aşk ile yaşıyorum.
D)Kadrini bilmek gerek artık her açan gülün.
E)Turp gibiyim turp turp...
X
XER0 ⭐ 19y
#38
Aşağıdakilerden hangisi doğru cevaptır ?

A) Ben doğru cevabım uleyn
B) Hişst A sallıyo, doğru cevap benim.
C) Sütten çıkmış ak kaşığım..
D) Yav gidin çocuk yanlış yapacak sizin yüzünüzden benim doğru cevap tabiki
E) Ben yanlışım hadi sana kolaylık.
M
Milano ⭐ 18y
#39
123123123*123123123=?

A)1
B)Ne biliyim abi yha ne sacma soru
C)Yav bi git benle t... gecme
D)15.350.103.545.345
E)O.S.S

Acayip sacma oldu işte OSS gibi 😄
K
kiwi21 ⭐ 17y
#40
Soru- Siz bir otobüs şoförüsünüz 1. durakta 1 kişi iner 3 kişi biner 2. durakta 3 kişi iner 2 kişi biner 3 durakta 6 kişi iner 2 kişi biner son durakta 2 kişi iner 0 kişi binerse bu şoför kaç yaşındadır ?

Hadi siz cevaplayın 😁

hacı valla aklıma ılk bu geldıde yazmadım ama galıba cevabı bılıyorum 17 😄 😆 😆

cevap 16 😄 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: