walla eğer öyleyse çok tatlı olacak ama bu ticaret önce malını tanıtacaksın verecen beleşe ama sonra yaa işte en can alıcı nokta direk paralı eğer tamamen ücretsizse neden id we pas oluşturalımki dimi ama ne gerek var zaten ücretsiz otomatik login olsun gitsin kassın deneme süreleri varilir bi zamanlat t botta olduğu gibi sonra paralı eh biraz ucuz yaparlarda bizde isro botu bırakırır ki europa geldikten sonraki sürümlerin yaptığı gıcıklıklar canıma tak etti saygılarımla
lll 7Vion Bot Kurulumu ve Çalıştırılması lllÇalışmıyor
· 172 Replies · 15K views 0 reading · Page 2 / 9
Replies
bu botta isro bot il e aynı işi görüyormu??? yani town a felan dnüp pot alma gibi yok sa nubot gibimi??
bu botta isro bot il e aynı işi görüyormu??? yani town a felan dnüp pot alma gibi yok sa nubot gibimi??
bak bakalım neler yapıyormuş Mr. Green extraokk
viewtopic.php?f=53&t=16786
Link Gelse İyi olacak 😊 çok süper bota benziyor hem daha kolay bence
çok teşekkürler bilgi için
ben açıkcası bu adamlara güvenmiyorum nedenini bilenler vardır.
ben açıkcası bu adamlara güvenmiyorum nedenini bilenler vardır.
Ne zaman geliR...
Ne zaman Gelir hakkket bu linkler gelsinde hemen bota bırakayım da bi itme var onun lvline yetişeyim
çok teşekkürler bilgi için
ben açıkcası bu adamlara güvenmiyorum nedenini bilenler vardır.
bilmeyenler olabilir örnek ben 😊
neden acaba kayıt olurken server ismini soruyor ? Question
Arkdaşım bi cvp yazarmısın??Geldimi gelmedimi kasıyo mu kasmıyo mu
henüz gelmedi hiçbir forumda da yok merak etmeyin Wink
server ismini neden istiyor bilmiyorm Wink
server ismini neden istiyor bilmiyorm Wink
Selam
Dowloand Linki Gelince Konunun Başlığına " Linkler Geldi " Gibi Bir Şey Eklersen Daha Güzel Olacaktır popcorn
Dowloand Linki Gelince Konunun Başlığına " Linkler Geldi " Gibi Bir Şey Eklersen Daha Güzel Olacaktır popcorn
ok yaparım extraokk
emege saygı çooook sağol kontör almaktan kurtulduk da ben indiremedim Sad
S
SansarSalvo
⭐ 19y
emege saygı çooook sağol kontör almaktan kurtulduk da ben indiremedim Sad
hangimiz indirebildikki? daha gelmedi bot
M
mert_mertcan
⭐ 19y
biz bilgi istemıyoruz abii adres ıstıyoruz adamlar yapsın öle koyun
biz bilgi istemıyoruz abii adres ıstıyoruz adamlar yapsın öle koyun
allah allah adama bak ya Very Happy sanki uşağı varmış gibi konuşuyo Very Happy
Güzel bi bota benziyo teşekkürler bilgiler için Wink
ya bu botu kuruyom ama accound alamıyom dediğin gibi yapıyom logine basıyom ama register yazısı gelmiyo
arkadaşlar 7vion bot sürümü çıkmıştır ancak emin olmadan siteye koymuyacağım deneyip 2 dk içinde siteye koyacağım Bilginize...
kardeş biran önce koysan ben sitesinden indirmeyi deniyom açılmıyo hata veriyo sen koysan link
Log in to write a reply.
Log In