Icerige atla
Extraloob

Liverpool 8-0 Bjk ( çArşı )

· 46 Yanıt · 8.2K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
D
DemonBoy ⭐ 18y
#41
of süper hacım teşekkürler
M
Minotoche ⭐ 17y
#42
2.ci lige bile düşse ben genede sonuna kadar beşiktaşlıyım ❤️

3. lige düşse bırakıcakmısın 😁

8-0 yenilgi bizim şanımız



Şu cümleyi saymazsak güzel şiir 😜 😄 😁

Keşke uplamasaydın 😜

8-0 yenilmek bizim şanımız. 😆 gülmekten yerleydeyim.
Sanki diğer takımlar maçı 80-0 yeniliyorda siz 8-0 yenilince bunu şan olarak görüyorsunuz 😁

Kalkabildinmi ? Ben orda yazanlarda veya senin kurduğun saçma cümlede komik bi yer göremedim 😉
İster 8 yemiş olalım ister 80 yemiş olalım ben bu takımı tutmaya devam ederim


wax sen daha düne kadar benden göztepe forması istiyodun beşiktaşı neden koruyosun 😁


p.s konu daha hortlamasn.
W
WesT ⭐ 18y
#43
inş. 2. darbeyide M.united vurmaz... 😳
B
BaSoryong ⭐ 18y
#44
😆 😆
C
Cynosure ⭐ 19y
#45
beyler şöyle bişi olabilir mi bjk sahaya çıkmasa 3-0 hükmen yenik sayılır demi bence gs maçının yorgunluğu bjkyi olumsuz etkileyecek yorgun çıkacaklar inşallah fark yemezler 2-3-4 yeseler iyide 5.golü atarlarsa maçın nereye gideceğini kimse bilemez ama inş bjk puan alır o maçtan...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: