of süper hacım teşekkürler
Liverpool 8-0 Bjk ( çArşı )
· 46 Yanıt · 8.2K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
2.ci lige bile düşse ben genede sonuna kadar beşiktaşlıyım ❤️
3. lige düşse bırakıcakmısın 😁
8-0 yenilgi bizim şanımız
Şu cümleyi saymazsak güzel şiir 😜 😄 😁
Keşke uplamasaydın 😜8-0 yenilmek bizim şanımız. 😆 gülmekten yerleydeyim.
Sanki diğer takımlar maçı 80-0 yeniliyorda siz 8-0 yenilince bunu şan olarak görüyorsunuz 😁
Kalkabildinmi ? Ben orda yazanlarda veya senin kurduğun saçma cümlede komik bi yer göremedim 😉
İster 8 yemiş olalım ister 80 yemiş olalım ben bu takımı tutmaya devam ederim
wax sen daha düne kadar benden göztepe forması istiyodun beşiktaşı neden koruyosun 😁
p.s konu daha hortlamasn.

inş. 2. darbeyide M.united vurmaz... 😳
😆 😆
beyler şöyle bişi olabilir mi bjk sahaya çıkmasa 3-0 hükmen yenik sayılır demi bence gs maçının yorgunluğu bjkyi olumsuz etkileyecek yorgun çıkacaklar inşallah fark yemezler 2-3-4 yeseler iyide 5.golü atarlarsa maçın nereye gideceğini kimse bilemez ama inş bjk puan alır o maçtan...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap